آب رسانی به روستا های بخش مرکزی دزفول

خورنا – محمد گلچین امروز در گفت‌وگو با خبرنگارما در دزفول، با بیان اینکه پس از پیگیری‌های فراوان، پروژه‌های آبرسانی مناطق روستایی شهرستان دزفول به مرحله اجرایی رسیده است، اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها در سه بخش شهیون، سردشت و بخش مرکزی دزفول به انجام رسیده است.

وی در خصوص اجرای فاز دوم آبرسانی روستاهای بخش شهیون دزفول گفت: اجرای خط انتقال لوله گالوانیزه ۶ اینچ به طول ۶ کیلومتر و نصب شیرآلات و انجام پایپینگ سه مخزن با حجم ذخیره آب ۵۰۰ متر مکعب از جمله این پروژه‌ها است.

رئیس اداره آبفار دزفول اضافه کرد: همچنین نصب پمپ شماره دو در محل اسکله آبگیر پشت سد دز، اجرای سیستم‌های پی.ال.سی و تله‌متری که آب آشامیدنی روستاهای آبید سره اول، آبید سره دوم و ماشکار را تامین می‌کند نیز از جمله مهمترین اقدامات آبرسانی ما در این بخش بوده است.

گلچین در ادامه، به تعویض شبکه توزیع آب روستاهای آبید و ایسپره بخش سردشت این شهرستان اشاره کرد و افزود: این دو روستا از جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ نفر برخوردار هستند.

وی همچنین عنوان کرد: در چند هفته گذشته تعویض شبکه توزیع آب روستاهای «عدالت» و «بنوت» بالا از توابع بخش مرکزی و چغامیش با ۱۵ هزار و ۱۰۰ متر وسعت و بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت نیز انجام شده است.

گلچین خاطرنشان کرد: اداره آبفار دزفول از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۹۴ مورد شکستگی در سطح ۲۶ روستای تحت پوشش خود را نیز تعمیر و اصلاح کرده است.

رئیس اداره آبفار دزفول در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام که با تلاش اداره آبفار و همکاری بین بخشی شوراها و دهیاران روستاها صورت گرفته نقش مهمی در جلوگیری از هدررفت آب آشامیدنی روستاهای تحت پوشش داشته است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *