مدیر توزیع نیروی برق اندیمشک:

اجرا پروژه تامین برق منازل ۶۴ واحدی مسکن مهر غدیر اندیمشک

خورنا – عبدالرضا داچک اظهار داشت: پروژه تامین برق منازل ۶۴ واحدی مسکن مهر غدیر واقع در منطقه شهری کوی ولایت این شهرستان با اعتبار ۶۳۹ میلیون ریال انجام شد.

وی افزود: این پروژه با نصب دو دستگاه ترانسفورماتور ۴۰۰ کیلو‌ وات و ۱۱۸ متر شبکه فشار ضعیف در این منطقه شهری صورت گرفته است.

مدیر توزیع نیروی برق اندیمشک اضافه کرد: هدف انجام این پروژه علاوه بر تامین برق ساکنین این منارل، جمع آوری انشعاب‌های غیر مجاز برق، وصل انشعابات قانونی و همچنین ایجاد برق پایدار است.

داچک یادآور شد: همچنین در ماه جاری پروژه تامین برق ورزشگاه شهرک بنوار‌‌ ناظر از توابع بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار ۲۹۸ میلیون ریال و ایجاد ۲۸۰ متر شبکه فشار متوسط و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۵۰ کیلو وات به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه تعویض شبکه فرسوده برق روستاهای بخش الوار گرمسیری و تبدیل به کابل خودنگهدار با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

مدیر توزیع نیروی برق اندیمشک در ادامه گفت: در این طرح که با اعتبار ۶۵۸ میلیون ریال در حال انجام است بیش از هشت کیلومتر شبکه سیمی این روستاها با بیش از ۹ کیلومتر کابل خود نگهدار آلومینیومی تعویض خواهد شد.

داچک در پایان بیان کرد: اجرای این پروژه‌ها تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش تلفات شبکه برق شهرستان در پی دارد.

به گزارش خورنا، شهرستان اندیمشک دارای بیش از ۵۵ هزار مشترک خانگی و صنعتی برق است.

منبع: فارس