دعوت حزب اسلامی کار استان خوزستان از همه تشکلات سیاسی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

خورنا -بیانیه حزب اسلامی کار استان خوزستان

حزب اسلامی کار شاخه خوزستان  در گرامیداشت روز جهانی قدس و دعوت از حضور همه جانبه مردم غیور ایران زمین در دفاع از مردم فلسطین بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی حزب اسلامی کار استان خوزستان ، در این بیانیه آمده است: حزب اسلامی کار در گرامیداشت روز جهانی قدس و حضور همه جانبه مردم ایران در دفاع از مردم فلسطین همگام با همه‌ی آزادی خواهان جهان فریاد بر می آورد و در کنار مردم فلسطین در مقابل استکبار جهانی خواهد ایستاد.

برای مبارزه با استکبار جهانی و رژیم اسرائیل که در این سالها بازهم جنایات وحشیانه خود را در برابر مردم غزه و مردم فلسطین تکرار کرده است و دست به یک نسل کشی گسترده و کشتار کودکان و زنهای بی پناه زده است و از سلاح های ممنوعه استفاده کرده است و سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر این جنایات که قلب هر انسان آزادی خواه را به درد می آورد، حزب اسلامی کار همپای ملت ایران و جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد و از همه‌ی جریان‌ها و گروه ها سیاسی و اجتماعی دعوت به عمل می آوریم که با حضور خود مرحمی بر قلب زخم خورده مردم مظلوم فلسطین و غزه باشند.

حزب اسلامی کار  به عنوان یک تشکل کاملا سیاسی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد تا دنیا بداند که ملت ایران فارغ از هرگونه گرایشات سیاسی و در دفاع از مظلوم همیشه پیش قدم بوده و خواهد بود.

روابط عمومی حزب اسلامی کار استان خوزستان