عضو شورای شهر شادگان به سلب عضویت خود اعتراض کرد

خورنا -سنا سالمی سلب عضویت خود از شورای شهر شادگان را بدون مستند و دلیل کافی عنوان کرد و افزود: مستندات کافی در این زمینه به اداره رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان ارایه شده است.
هشتم تیر خبری مبنی بر سلب عضویت سنا سالمی عضو شورای اسلامی شهر شادگان به دلیل آنچه که غیبت یک ساله وی در جلسات شورا عنوان شده و ممانعت وی از حضور در جلسات شورا منتشر شد.
سالمی در این باره اظهار کرد: در پرونده ای که برای سلب عضویت تشکیل شده، سه جلسه از این غیبت ها مربوط به ریاست دوره قبلی شورای شهر است که طبق قانون نباید جزو غیبت های امسال به شمار آید.
وی افزود: مرخصی و گواهی پزشکی که به شورای شهر ارایه کرده بودم نیز نادیده گرفته شده است.
سالمی با بیان اینکه اعضای شورا طبق قانون باید غیبت های خود را به رییس شورای شهر اطلاع دهند، گفت: دو سه مورد از این غیبت ها با وجود اطلاع رسانی نادیده گرفته و یا انکار شده است.
وی اضافه کرد: طبق نص صریح قانون هر کدام از غیبت اعضا باید در جلسه آتی شورای شهر مطرح و موجه یا غیرموجه بودن آن به تصویب برسد اما ریاست شورا نه تنها به این وظیفه عمل نکرده بلکه همه غیبت ها را به صورت یکجا مطرح کرده که خلاف قانون شوراهاست.
سالمی برگزاری دو جلسه شورای شهر در یک روز بدون رای گیری اعضای شورا و محاسبه آن به عنوان دو مورد غیبت را از دیگر موارد تخلف در این پرونده دانست و افزود: زمان تشکیل جلسات این شورا ساعت ۱۱ صبح است و به گونه ای انتخاب شده که روند حذف من که محل کارم در خرمشهر است فراهم شود.
به گفته وی، همه مستندات و دفاعیات من به فرمانداری و شورای حل اختلاف خوزستان منعکس شده و تاکنون نیز ابلاغی از سوی فرمانداری دال بر سلب عضویتم ارایه نشده است.
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان نیز از پیگیری اعتراض این عضو شورای اسلامی شهر شادگان نسبت به سلب عضویت وی خبر داد.
سیدکریم سید نور افزود: از سنا سالمی عضو سلب شده شورای شهر شادگان شکواییه ای رسیده و وی به صورت جدی در حال پیگیری این مساله است.
وی اظهار کرد: مدارک و مستندات شاکی این پرونده به معاون عمرانی به عنوان دبیر شورای حل اختلاف خوزستان ارجاع شده تا آنها را بررسی کند.
سیدنور گفت: نتیجه پس از بررسی مدارک اعلام می شود.
شورای اسلامی شهر شادگان ۹ عضو دارد. شادگان در ۹۷ کیلومتری جنوب اهواز قرار دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دفاع از حقوق اخه این سنا سالمی تا کی میخواد به این کاراش ادامه بده در شرکت نفت و گاز اروندان به زور داره رسمی میشه و شورا رو هم به هم ریخته اخه کی داره پشتش میگیره این خانم نه سواد علمی داره نه میتونی حرف بزنه نه ادب داره نه در محل کار کسی ازش راضیه