محسن رضایی از کارگر فداکار پتروشیمی ماهشهر عیادت کرد

خورنا – دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در بیمارستان شهید چمران تهران، از کارگر فداکار پتروشیمی منطقه مارون عیادت و از اقدام قهرمانانه وی تجلیل کرد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در بیمارستان شهیدچمران تهران، از شهرام محمدی کارگر فداکار پتروشیمی منطقه مارون عیادت و از اقدام قهرمانانه وی تجلیل و برای بهبودی این کارگر فداکار دعا کرد. رضایی که پس از اطلاع از وضعیت این کارگر فداکار با تغییر برنامه‌های کاری خود، به عیادت این کارگر فداکار رفته بود، در گفت‌وگو با کادر پزشکی بیمارستان در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان کوتاهی، از عموم روزه‌داران درخواست کرد، در شب‌های پرفضیلت قدر، برای بهبود و سلامتی این کارگر فداکار دعا کنند و تاکید کرد: مسئولین صنعت نفت و پتروشیمی کشور ضمن رسیدگی به وضعیت این کارگر فداکار، اقدام او را به عنوان نمونه‌ای از ایثارگری‌های فعالان این صنعت، ارج نهند و تجلیل کنند.

لازم به ذکر است، در پی وقوع آتش‌سوزی در یکی از واحدهای پتروشیمی منطقه مارون ماهشهر در استان خوزستان، «شهرام محمدی» از کارگران صنعت نفت، خود را به آتش زد و موفق شد با بستن شیر فلکه اصلی، آتش را مهار کند و مانع از بروز یک انفجار بزرگ و تلفات انسانی در این واحد صنعتی شود. این کارگر شجاع، با بیش از ۵۰ درصد سوختگی برای درمان به تهران اعزام شده و در بیمارستان چمران تهران بستری است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ماهشهری خداوند این جوان را خیر بدهد و تندرستی عاجل عطا فرماید و امیدوارم از ایشان قدردانی درخورشان انجام گردد. واقعا این کارگران بی ادعا حیف است در حقشان اینگونه توسط پیمانکاران بی انصاف احجاف شود
  • بچه معشور ای دا کربونت بروم . من ای روزگار نخوب مثل تو کمه
  • ناشناس به امید خدا هرچه زودتر شفا پیدا کنه
  • شهروند بندر امام جناب خورنای محترم هیچ پتروشیمی در ایران و جهان به نام شهر ماهشهر وجود ندارد! پتروشیمی مارون واقع در منطقه ی ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام خمینی.