قنبری: گویا فقط مسجدسلیمان بوده که در زمینه نفت، حرف ها برای گفتن باید داشته باشد؟

خورنا – آقای دکتر جلیلی ما مردم  هفتکل از جناب عالی در خصوص بعضی مساءل منطقه گلایه مند هستیم؛ گویا فقط مسجدسلیمان بوده که در زمینه نفت، حرف ها برای گفتن باید داشته باشد؟؟؟؟

 

طرح سوال از دکتر جلیلی نماینده مردم هفتکل در مجلس شواری اسلامی؛

 

با سلام؛

جناب دکتر جلیلی در مدت چند ماهه که از دوره مجلس نهم باقیمایده مانده است ما مردم مظلوم هفتکل از جناب عالی در خصوص بعضی مساءل منطقه گلایه مند هستیم.

 

 

آقای جلیلی همه ما میدانیم که دو شهر مسجدسلیمان و هفتکل سمبل و نماد تاریخی نفتی کشور عزیزمان ایران هستند ، مسجدسلیمان و هفتکلی که غریب به ۱۰۰ سال و اندی از پیدایش نفت در آنها می گذرد که تاریخ یک قرن نفتی این دو منطقه حرف ها برای گفتن دارد.

 

 

 

ولی صحبت ما مردم هفتکل در این خصوص است که  چرا در بیان حقوق از دست رفته دو شهر هفتکل و مسجدسلیمان عدالت رعایت نمی شود و گویا فقط مسجدسلیمان بوده که در زمینه نفت حرف ها برای گفتن باید داشته باشد.

 

 

 

آری، صحبت من و همشهریانم نسبت به بی عدالتی و تبعیضی که شاهد آن هستیم می باشد، هفتکلی که غریب به سه سال است که جاده خروجی آن بلاتکلیف مانده و کسی واجب گو نمی باشد.

 

هفتکلی که منابع عظیم نفت و گاز دارد و در کنار آن صدها بیکار تحصلکرده ، ولی حتی حرکتی برای ایجاد یکی از صنایع تبدیلی نفت که بتواند تا حد زیادی بیکاری را در هفتکل ریشه کن کند صورت نمی گیرد.

 

چطور می شود همه مسءولان استان و مدیران نفت و به خصوص جناب عالی عزم خود را جزم کرده اید که مسجدسلیمان را دچار تحول کنید ولی برای هفتکل مظلوم حتی نیم نگاهی هم نمی شود

چطور می شود در همین چند سال اخیر وزارت نفت برای مسجدسلیمان ،طرح های مانند جابجایی مناطق آلوده به گاز و ساخت شهرک جدیدبا هزینه ۱۲۰۰ میلیاردی.

 

– تکمیل جاده ورودی و خروجی مسجدسلیمان.

 

– احداث چند پله ارتباطی در مسجدسلیمان.

 

– شروع به ساخت پتروشیمی مسجدسلیمان با هزینه ۲۰هزار میلیاردی.

 

– شروع به ساخت فرودگاه مسجدسلیمان به هزینه ۲۰۰میلیارد ریالی.

 

– ترمیم ورزشگاه مسجدسلیمان با هزینه ۴۰میلیون ریالی و خرید بازیکن برای تیم نفت مسجدسلیمان با هزینه ۱۵۰ هزار میلیاردی.

 

– ساخت موزه نفت مسجدسلیمان.

 

– ساخت بیمارستان جدید نفت در مسجدسلیمان که در حال انجام است.

 

– موافقت شرکت نفت برای پرداخت ۹۲میلیارد به شهرداری مسجدسلیمان.

 

– همکاری برای ساخت چندین مسجد در مسجدسلیمان.

 

و….. بسیار طرح های دیگر را در دستور کار قرار داده اند.

 

 

ولی وقتی برای اختصاص بودجه برای بعضی از طرح ها در هفتکل صحبت می شود، با جمله تکراری وزارت نفت که فعلا بودجه ندارد مواجه می شویم.

 

 

آیا منصفانه که پروژه جاده خروجی هفتکل همچنان بلاتکلیف بماند.

 

اگر این روند پیش آمده تبعیض و قوم گرای نیست پس نام آن را باید چه گذاشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد آری این است وضعیت اسفبار استانی که مسولین ان فقط بر اساس قومیت گرایی عمل نموده و حقوق شهرهای دیگر استان را برای منافع خود زیر پا له نموده و حتی در خلوت خود نیز به یکدیگر نیز رحم نمیکنند؟؟؟؟!!!! قومیت گرایی و اسیب های ان در استان بیداد میکنند و مسولین نیز بدان دامن میزنند؟؟؟!!! دوران سیاه ملوک الطوایفی در حال زنده شدن است