فرماندار هندیجان: متولیان امر ورزش، اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را جدی بگیرند

یونس عبادی – خورنا- فرماندار هندیجان گفت:  متولیان امرورزش بحث اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را جدی بگیرند.

احمد جعفری نسب فرماندار هندیجان  در گفتگو با یونس عبادی خبرنگارورزشی خورنا اظهار کرد: بحث اوقات فراغت جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است و برنامه های اوقات فراغت باید براساس امکانات موجود در شهرستان  در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به این مطلب که متولیان امر ورزش بحث پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان را جدی بگیرید گفت:ادارات و نهادهای شهرستان  بخصوص اداره آموزش و پرورش باید با  تعامل با اداره ورزش وجوانان  درسطح کیفی، نظارت و ارزیابی برنامه های اوقات فراغت به برگزاری هرچه بهتر این برنامه ها کمک کنند.

فرماندارهندیجان با اشاره به اختصاص اعتبار استخر هندیجان اظهار امیدواری کرد که با تزریق این اعتبارات، استخر شنای این شهرستان هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

جعفری نسب یادآورشد: با پیگیری های به عمل آمده  طبق ماده ۱۸۰ که به پیشنهاد نماینده شهرستان محقق می شود موفق شدیم  یک میلیارد تومان برای راه اندازی استخر جذب کنیم  که پیمانکار این پروژه بزودی کار خود را شروع خواهد کرد و بعد از مدتها روند اجرایی استخر شنای شهرستان  هندیجان از سرگرفته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و بازسازی استادیوم تختی  از دیگر پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است و بزودی پیست دومیدانی,تجهیز نورافکن ها,ترمیم سکوها  و رختکن های استادیوم تختی بازسازی و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار هندیجان درپایان  با بیان اینکه دغدغه های زیادی در ورزش شهرستان  داشته ایم  گفت: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما خوشبختانه با تدابیر واقدامات در نظر گرفته شده بزودی شاهد گامهای ارزشمندی در راستای ورزش و جوانان شهرستان خواهیم بود .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسین فرماندار تو چقدر دغدغه داری؟؟؟؟وای