شورای مشورتی ورزش هندیجان راه‌اندازی می‌شود

یونس عبادی – خورنا- رئیس جدید اداره ورزش و جوانان هندیجان گفت: شورای مشورتی ورزش را در اداره ورزش و جوانان شهرستان متشکل از پیشکسوتان، افراد دلسوز و علاقمند راه‌اندازی می‌شود.

محمود اصل محمدی‌زاده در گفت‌وگو با یونس عبادی خبرنگارورزشی خورنا  در هندیجان اظهار کرد: با به دست آوردن کلیاتی از ورزش هندیجان در مدت مشخص عملکرد هیئت‌های ورزشی شهرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا با دیدی باز بتوانیم زمینه برنامه‌ریزی راهبردی را برای ورزش شهرستان طراحی و سپس به برنامه عملیاتی تبدیل کنیم.

وی مهمترین هدف در ورزش شهرستان را آسیب شناسی کامل هیئت‌های ورزشی ذکر کرد و ادامه داد: هدف عمده اداره ورزش و جوانان شناخت ‌آسیب‌های کامل هیئت‌های ورزشی و اولویت بخشی به ورزش‌های مدال‌آور و همچنین مجوزدار کردن باشگاه‌های ورزشی  شهرستان که متاسفانه تعداد کمی از آنها  در هندیجان فعالیت قانونی دارند، است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هندیجان دیگر برنامه خود را فعال کردن هیئت‌های ورزشی شهرستان عنوان کرد و افزود: فعال کردن هیئت‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های ما است که متاسفانه هم در بخش ورزشی و هم در بعد فرهنگی دارای رکود است، که تلاش می‌کنیم با تدوین تقویم ورزشی و همچنین استفاده از افراد با تجربه، متعهد و علاقمند این هدف را پیگیری کنیم.

اصل محمدی‌زاده خاطرنشان کرد: توجه به ورزش بانوان، توجه به ورزش آموزشگاه‌ها و ورزش‌های همگانی، تعامل بین ادارات شهرستان و اداره ورزش و برگزاری جلسات تخصصی ورزش را در دستور کار داریم که این مهم نیز اجرایی می‌شود.

وی از تشکیل شورای ورزش شهرستان هندیجان خبر داد و گفت: شورای مشورتی ورزش را در اداره ورزش و جوانان شهرستان متشکل از پیشکسوتان، افراد دلسوز و علاقمند راه‌اندازی خواهیم کرد تا بتوانیم مشکلات و آسیب‌های بخش ورزش هندیجان را کاهش دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان اضافه کرد: ورزش، حمایت، تلاش و نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد، برای دستیابی به اهداف باید قدم‌های زیادی برداشت، باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات به نحو احسن استفاده کرد تا بتوان با وجود کمبود امکانات بهترین نتیجه‌ها را به دست آورد.

اصل محمدی‌زاده در پایان با تشکر از زحمات حلیمه شکاری سرپرست سابق اداره ورزش و جوانان، از اعتماد و حمایت مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان و همچنین فرماندار هندیجان قدردانی کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *