رئیس هیات فوتبال بندرماهشهر خبر داد:

حضور تیم شاهین ماهشهر در مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور

یونس عبادی – خورنا- رییس هیات فوتبال ماهشهر از حضور تیم شاهین ندسا ماهشهر در مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور خبرداد.

منوچهر حیاتی در گفت و گو با یونس عبادی خبرنگار ورزشی خورنا اظهارکرد:با توجه به صعود تیم فوتبال شهرداری ماهشهر از لیگ دسته سوم کشور به لیگ دسته دوم با مساعدت فرماندار,شهردار و شورای شهر بندرماهشهر امتیازمرحله اول لیگ دسته سوم شهرداری  به تیم شاهین ماهشهر واگذار شد.

وی افزود:یر همین اساس امتیاز تیم فوتبال شاهین در لیگ برتراستان  به یاران رسید و امتیاز لیگ دسته اول استانی  تیم یاران به تیم ایرانجوان ماهشهر انتقال خواهد یافت.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان ماهشهر تخاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از تمامی پتانسیلهای فوتبال شهرستان ماهشهر برای حضوری قدرتمندانه در لیگ دسته دوم
و سوم  کشوری استفاده کنیم.

حیاتی در ادامه به برگزاری جام رمضان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال مسابقات فوتسال جام رمضان ماهشهر نسبت به سال‌های قبل متفاوت‌تر و با کیفیت و شکل بهتری در تمام رده‌های سنی در حال برگزاری است که برگزاری مسابقات با این حجم یک رکورد در کشور به شمار می‌رود.

مسئول برگزاری مسابقات جام رمضان شهرستان ماهشهر تصریح کرد: این مسابقات بعد از افطار تا هنگام سحر به بهترین نحو ممکن در حال برگزاری بوده و فضای بسیار مناسبی را برای سرگرمی و تفریح جوانان شهر ایجاد کرده است.