دستگیری سارقان در دزفول در کمتر ۲۴ ساعت

خورنا – معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی دزفول سرهنگ احمد چنداز روز یکشنبه افزود:
سارقان دستگیر شده شامل دو نفر سارق سیم برق ، یک سارق وسایل خودرو ، یک سارق موبایل و نیز یک سارق مغازه می باشند که توسط ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ دزفول دستگیر شدند.
وی همچنین افزود:با دستگیری این سارقان ۱۳ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان دزفول کشف شد.
فرمانده انتظامی دزفول همچنین در تشریح چگونگی دستگیری این سارقان اظهار داشت: در پی دستگیری دو نفر سارق سیم برق توسط ماموران آگاهی دزفول متهمان به سه فقره سرقت سیم برق از نقاط مختلف شهرستان دزفول اعتراف کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ نیز ضمن دستگیری یک سارق وسایل داخل خودرو موفق شدند یک سارق حرفه ای موبایل را حین سرقت دستگیر و متهم در بازجویی های فنی ضمن پذیرش بزه خود به شش فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان اعتراف نمود.
سرهنگ چنداز در ادامه افزود:ماموران پلیس آگاهی دزفول همچنین با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی یک سارق مغازه را پس از شناسایی با انجام عملیات غافل گیرانه دستگیر و سه فقره سرقت مغازه را کشف کردند.
سرهنگ چنداز در خاتمه سهل انگاری مال باختگان در نگهداری از اموال و نداشتن تجهیزات ایمنی را از عوامل مهم وقوع سرقت در سطح شهرستان دزفول عنوان کرد و از شهروندان خواست در استفاده از تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت جدی باشند.
ماموران انتظامی دزفول در هفته گذشته نیز موفق به دستگیری یک سارق منزل و کشف پنج فقره سرقت و نیز یک سارق وسایل داخل خودرو و کشف ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان شدند.
تشدید برخورد با سارقان از مطالبات جدی شهروندان دزفولی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *