نماینده اندیمشک: کسی نمی پرسد این حراست ها چه کار می کنند ؟

نماینده اندیمشک : در بعد پیشگیری از مفاسد اقتصادی واقعا ضعیف هستیم

خورنا – نماینده مردم اندیمشک گفت:مراجع قضائی جای سفارش دادن نیست بعضی مواقع می گویند ما راتحت فشار قرار می دهند به ما سفارش می کنند، این معنا ندارد هر کس سفارش می کند به مردم معرفی کنید که مردم متوجه بشوند چه کسانی از متخلفین حمایت می کنند.

صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص دلایل اجرایی نشدن مبارزه با مفاسداقتصادی اظهار داشت:بعد از اینکه دشمن از برخوردهای فیزیکی نا امید شد تلاش کرد تا از لحاظ فرهنگی وارد بشود میلیاردها دلار صرف این کرده که این انقلاب را تغییر ماهیت بدهد.

وی ادامه داد:دشمن می خواهد مردم را به راه دیگری منحرف کند که در این زمینه هم نتوانسته آن طوری که می خواست به اهدافش برسد.

صید عیسی دارایی گفت:خدا را خوش نمی آید در داخل مملکتی که برای حفظ آن این همه خون داده شده یک عده میلیاردها تومان پول به جیب بزنند.

وی اضافه کرد:این کارها مردم را نسبت به مسولین نظام بی اعتماد می کند امروز متاسفانه این اتفاق با اختلاس هایی که در ادارات مختلف انجام می گیرد افتاده است.

نماینده مردم اندیمشک گفت:بعضی اداراتی که رشوه می گیرند همان اهداف دشمنان قسم خورده ی ما را دنبال می کنند مردم را به مسولین نظام بی اعتماد میکنند و مقام معظم رهبری دقیقا متوجه این مسائل شده اند و مرتب دارند هشدار می دهند

وی اضافه کرد:در بعد پیشگیری از مفاسد اقتصادی واقعا ضعیف هستیم مثلا در یک سال یک عده می آیند ۳هزار میلیارد از بانک های ما اختلاس میکنند کسی هم باخبر نمی شود.
دارایی با بیان اینکه بخش نظارت هم ضعیف است گفت:ما در هر دستگاه یک حراست داریم کسی نمی پرسد این حراست ها چه کار می کنند ؟

وی ادامه داد:مراجع قضائی جای سفارش دادن نیست بعضی مواقع می گویند ما راتحت فشار قرار می دهند به ما سفارش می کنند، این معنا ندارد هر کس سفارش می کند به مردم معرفی کنید که مردم متوجه بشوند چه کسانی از متخلفین حمایت می کنند.

دارایی تاکید کرد:کسانی که سفارش یک مجرم را می کنند خودشان مجرم اند باید با این افراد برخورد قاطع بشود کسی که اختلاس می کند و به اقتصاد ما خدشه وارد کرد جای مسامحه ندارد.

نماینده مردم اندیمشک خاطرنشان ساخت:سه قوه برای مبارزه با مفاسد به چند جلسه و همایش اکتفا نکننددست به دست هم دهند و هر کس خواست از متخلف دفاع کند جلوی او را بگیرند باید با متخلفین به سرعت برخورد شود.

دارایی همچنین در خصوص اخبار وحاشیه های سازی ها در مورد دکل گمشده گفت:در مورد دکل گمشده اطلاعات دقیقی ندارم.