کمک‌های امسال صنعت پتروشیمی به ماهشهر به ۱۵۰ میلیارد ریال رسید

خورنا -فرماندار بندر ماهشهر گفت: کمک‌های صنعت به شهرستان بندر ماهشهر امسال به ۱۵۰ میلیارد ریال رسید.

منصور قمر عصر امروز در آیین اهدای ۴۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به مراکز نظامی و انتظامی این شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه دیدگاه و نگاه صنعت به شهرستان دستخوش تغییر و تحول شده و کمک‌های این بخش به شهرستان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

وی افزود: سال گذشته میزان کمک‌های صنعت به شهرستان از ۳۰ میلیارد ریال به ۱۲۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و امسال نیز این مبلغ به ۱۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: این مسئله نشان می‌دهد که صنعت در کنار شهرستان است و برای توسعه و پیشرفت منطقه دوشادوش مدیریت شهرستان گام برمی‌دارد.

قمر در ادامه گفت: امروز نیز شاهد نمونه‌ای از همکاری و همراهی صنعت با مدیریت شهرستان هستیم، اقدامی که نقش بسزایی در ارتقای امنیت منطقه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز کمک‌های صنعت به شهرستان دارای اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی دقیق شده و بر همین اساس به زودی شاهد توسعه روزافزون این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: امید است با این همدلی و همراهی که بین مدیریت شهرستان و صنعت به وجود آمده مشکلات موجود مرتفع و شهرستان بندر ماهشهر به انچه که در خور شأن آن است دست پیدا کند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اکبر خب چکارشون کردید؟ما که تو ماهشهر هیچ چیز جدید ندیدیم
  • ماهشهری رک اکبر راس میگه.....ماکه چیزی ندیدیم. نوش جون اونایی که خوردن و یه آبم روش!
  • شهروند بندر امام با درود خدمت شما جناب فرماندار محترم جناب خورنای محترم از نام جعلی استفاده نفرمایید لطفن. در ماهشهر صنایع پتروشیمی وجود ندارد... صنایع پتروشیمی متعلق به بندرامام خمینی است. در این وانفسای بی قانونی، سوء استفاده می کنید!!! کاش قدرتی بود تا این جلوی این تخلفات شما گرفته می شد.
  • بهلول آقای قمر به فکر هنرمندان وهنر دوستان هستید ؟ یا خیر ؟اگر هستید از ارشاد بخواهید چکار کرده اند؟ شما فقط فکر ورزش هستد.