پیام رئیس شورای شهر بندرماهشهر به مناسبت روز شهرداریها

خورنا – رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر خطاب به شهردار بمناسبت روز شهرداریها پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس غلامحسین کمایی – شهردار محترم بندرماهشهر

سلام علیکم – خداوند منان را شاکریم که توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ،تمسک به اندیشه های ناب بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از فرمایشات گوهر بار مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی )را به همه ما عطا فرمود.

آسایش و آرامش شهروندان در فضای شهری نتیجه زحمات شبانه روزی شهرداران متعهد و دلسوز و خادمین زحمتکش شهرداری است که بار این مسئولیت خطیر را علیرغم همه کمبودها و مشکلات به دوش می کشاند.

۱۴ تیرماه فرصت مغتنمی است تا ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف های مختلف مدیریت شهری ، به ارزیابی عملکرد این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان عزیز پرداخته شود.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، ۱۴ تیرماه روز شهرداری را به جنابعالی و همکاران محترمتان در شهرداری بندرماهشهر تبریک و تهنیت عرض نموده از زحمات صادقانه و بیدریغتان تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت پیروز و سربلند باشید.

قدرت اله سلطانی

رئیس شورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سیاوش جناب آقای مهندس کمایی روز شهرداریها را به شما و پرسنل شهرداری و همچنین شورای شهر تبریک میگم