توقیف ۹ وسیله بازی در شهرهای مختلف خوزستان

خورنا -مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در خرداد ماه سال جاری کارشناسان این اداره کل در راستای استانداردسازی وسایل و تجهیزات شهرهای بازی، ۹ وسیله و تجهیزات بازی مغایر با استاندارد و بدون مجوز بهره‌برداری در سطح استان را توقیف و پلمب کردند.

رضا دهدشتی‌زاده با بیان اینکه در خرداد ماه سال جاری کارشناسان این اداره کل در راستای استانداردسازی وسایل و تجهیزات شهرهای بازی، ۹ وسیله و تجهیزات بازی مغایر با استاندارد و بدون مجوز بهره‌برداری در سطح استان را توقیف و پلمب کردند، اظهار کرد: از جمله این محصولات می‌توان به استخرتوپ، استخرتوپ بادی، سرسره بادی بزرگ و کوچک، ماشین شارژی، آفتاب مهتاب، صخره نوردی، ترامبولین و تاب شناور اشاره کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توقیف و پلمب این تجهیزات در راستای نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری و بازدید کارشناسان این اداره کل از شهرهای بازی در سطح استان خوزستان صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد خوزستان تصریح کرد: کالاهای مذکور از جمله کالاهای مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و مطابق تبصره ۴ ماده ۹ قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان استاندارد ایران چنانچه در مرحله تمرکز، توزیع و فروش آنها انطباق و مغایرتی با قوانین استاندارد وجود داشته باشد، جرم محسوب شده و مطابق قانون با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان متخلف برخورد خواهد شد.

دهدشتی‌زاده از مردم خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۷ با این اداره کل درمیان بگذارند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *