اعلام زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رامشیر

خورنا – جلسه هماهنگی ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان رامشیر برگزار شد.

 به گزارش خورنا از رامشیر صبح امروز( شنبه) جلسه هماهنگی  ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور امام جمعه،فرماندار ، مدیران و  مسئولین  دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در ابتدای جلسه  اظهار داشت:با توجه  به وضعیت خاص تقویمی ماه مبارک رمضان در سال جاری و احتمال تلاقی جمعه آخر ماه مبارک رمضان امسال با شب عید فطر  مراسم و راهپیمایی روز جهانی قدس یک هفته زودتر  در روز  جمعه ۱۹ تیر ماه مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان  برگزار می شود.

سعید فیوضی با اشاره به جایگاه و اهمیت مراسم راهپیمایی روز قدس تصریح کرد : روز جهانی قدس که از یادگارهای امام راحل می باشد با هدف بیداری مسلمین در برابر ظلم و ستم و رهایی از دست  استکبار شکل گرفت و خوشبختانه شاهد آن هستیم که هر ساله این  مراسم  با شکوه تر از قبل برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از کلیه شهروندان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید نمود:  تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان  رامشیر با هماهنگی و برنامه‌ریزی با ستاد، برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تلاش کنند.

فیوضی گفت : راهپیمایی روز قدس  در شهر رامشیر روز جمعه ۱۹تیرماه ساعت ۱۲:۳۰ظهر از مقابل فرمانداری آغاز خواهد شد و با رسیدن به مصلی نماز جمعه(مسجدامام خمینی(ره)) و قرائت قطعنامه پایان خواهد یافت که پس از این مراسم مردم ولایتمدار رامشیر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

سید طالب موسوی امام جمعه شهرستان نیز در ادامه با اشاره به  اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت : وقایع کشورهای سوریه ،عراق و همچنین آل سعود و وهابیت در یمن اهمیت شرکت در راهپیمایی امسال را دوچندان کرده است و انتظار می رود مردم نجیب رامشیر همچون گذشته   حضوری چشمگیر در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *