دعوت از مردم بندرماهشهر جهت حضور در برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر

آمنه محتشمی – خورنا -امام جمعه و فرمانداری بندرماهشهر از مردم این شهرستان جهت حضور در برگزاری راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خورنا از بندرماهشهر، سالم عبادی معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در جلسه امروز هماهنگی راهپیمایی روز قدس و برگزاری نماز عید سعید فطر درفرمانداری،پس از اشاره به سخنان گرانقدر بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران پیرامون اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس و محکوم نمودن اسرائیل در این روز ،در ادامه به تشریح جزئیات برگزاری این دو مناسبت مهم پرداخت.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر پس از تآیید پیشنهاد حاج آقا غبیشاوی امام جمعه شهرستان مبنی بر مقرر نمودن ساعت برگزاری راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه تصریح کرد:مردم شهرستان ماهشهر نیز هماهنگ با سایر نقاط کشور در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس و روز فریاد کشیدن برستمکاران تاریخ نام گذاری شده است راهپیمایی باشکوهی برگزار خواهند نمود.

ایشان در ادامه افزود:به علت شرایط نامناسب آب و هوا و گرمای آن،راهپیمایی روز قدس در شهرستان ماهشهر پس از اقامه نماز جمعه و تجمع در مصلی امام خمینی (ره)در مسیر مصلی تا میدان جاتبازان(سینما دریا)برگزار خواهد شد.همچنین این مراسم در شهرک طالقانی و شهر چمران در این ساعت هماهنگ با ماهشهر برگزار خواهد گردید.

سالم عبادی در پایان پس از خواستار شدن اطلاع رسانی چزئیات برگزاری این مراسم به مردم از سوی دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه ،از تمامی مردم مومن و نمازگزارشهرستان ماهشهر جهت اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره)همانند سال های پیش دعوت بعمل آورد.