دادستان اندیمشک در گفت و گو با خورنا:

میزان سرقت در اندیمشک ۳۰ درصد کاهش یافته است

خورنا – دادستان اندیمشک گفت: با توجه به آمار موجود پس از اجرای طرح‌های انتظامی و قضایی میزان سرقت در اندیمشک ۳۰ در صد کاهش یافته است.

 ،صادق جعفری‌ چگنی در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: با توجه به آمار موجود و اجرای طرح‌های انتظامی وقضائی سرقت در اندیمشک ۳۰ در صد کاهش یافته است.

وی گفت: با شدت مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان آمار جرایم دیگر نظیر سرقت و نا امنی نیز به نحوی چشمگیر کاهش یافته است.

دادستان اندیمشک عنوان کرد: دادگستری اندیمشک نیازمند نیروی قضائی مناسب برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضائی متناسب با حجم بالای دعاوی موجود در سیستم قضایی شهرستان است.

وی افزود: در حال حاضر  دادسرای اندیمشک با شش نیرو به ایفای خدمت می‌پردازند در حالی که باید دارای ۱۵ نفر نیروی قضائی باشد .

چگنی بیان کرد:  دادسرای اندیمشک با ۴۰ درصد توان و ظرفیت خود در حال ارائه خدمات قضایی به شهروندان است و رفع این کمبود نیازمند توجه مناسب در زمینه جذب نیروی کاری متخصص است.

وی گفت: علی رغم محدودیت نیروی انسانی از تیرماه سال ۹۳ تاکنون ۲۱ هزار و ۱۲۱ پرونده قضایی در دادسرای این شهرستان رسیدگی و پس از صدور رای مختومه شده است که این امر بیانگر توجه دادگستری به سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌های مطرح شده در شهرستان علی رغم محدودیت منابع انسانی است.

دادستان اندیمشک عنوان کرد: این میزان رسیدگی با وجود بلاتصدی بودن سه شعبه بازپرسی این دادسرا و انتقال همکاران قضایی و دادیاری به دادسراهای سایر شهرها صورت گرفته که بیانگر فعالیت گسترده و قابل تقدیر دستگاه قضایی به مردم اندیمشک است.