رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک در گفت‌وگو با خورنا:

طرح «کمربند سبز اندیمشک» برای مقابله باریزگردها اجرا شود

خورنا – رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: طرح «کمربند سبز اندیمشک» با هدف مقابله با ریزگردها و آلاینده‌های در شهرستان اجرا شود.

علی قلاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: توجه به کاشت درخت یک نیاز مهم اجتماعی ‌و شهری با توجه به اقلیم خاص منطقه است.

وی گفت: کاشت درخت علاوه بر کاهش آلاینده‌های صنعتی زمینه مقابله با ریزگردها را در فضای شهرهای استان کاهش خواهد داد و رضایت مندی عمومی را تقویت می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: به مناسبت روز ملی درختکاری طرح بیابان زدایی اندیمشک با همکاری اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان با کاشت درخت در فضاهای غیر شهری و بیابان‌های اندیمشک این روز مهم ملی را در شهرستان گرامی داشتند.

قلاوند بیان کرد: فرهنگ‌سازی امری مهم در توجه به مفهوم نگهداری و حفاظت از محیط زیست و توسعه کاشت درخت با توجه به نیازهایطبیعی و اجتماعی شهرستان با همکاری با بخش‌های مختلف جامعه است.

وی گفت: توجه به فرهنگ سازی  زمینه اجرای طرح کمربند سبز اندیمشک و توسعه پوشش گیاهی شهرستان با هدف مقابله با ریزگردها و آلاینده های در مسیرهای ارتباطی شهرستان را فراهم می‌کند.