حضور موسوی لاری در اهواز

خورنا -بر اساس گفته ها و شنیده ها قرار است اواخر این هفته حجت الاسلام و المسلمین عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات به خوزستان سفر کرده و در میان اجتماع عظیم اصلاح طلبان خوزستان سخنرانی نماید.

 به گفته یکی از فعالین سیاسی اصلاح طلب قرار است از همه فعالین سیاسی اصلاح طلب استان اعم از نیروهای حزبی و حقیقی برای شرکت در این جلسه دعوت بعمل آید.
 احتمالا بناست در این جلسه ساز و کار تعیین شورای اجرایی اصلاح طلبان خوزستان مشخص شود.
 به گفته این فعال سیاسی اصلاح طلب به نظر می رسد در این نشست ، انتخاباتی نیز برای تعیین این شورا برگزار شود. با توجه به اختلاف سلیقه ای که اخیرا در میان نیروهای اصلاح طلب استان در خصوص حمایت یا مخالفت با تیم اجرایی دولت در استان وجود داشت این نشست می تواند ملاک خوبی برای ارزیابی متولیان این مراسم باشد.
 باید دید ملاک دعوت متولیان از افراد برای شرکت در نشست و احتمالا حق رای در انتخابات بر چه اساسی تعیین می شود و آیا همه نیروهای اصلاح طلب استان صرف نظر از مواضع آنها نسبت به مدیران دولتی و تیم اجرایی استان به این نشست دعوت خواهند شد یا صرفا نیروهای منتقد حاضر خواهند بود.
 البته شنیده شده که از برخی مدیران استانی هم برای شرکت در این مراسم دعوت بعمل آمده که این امر نشان دهنده درک صحیح متولیان برنامه بوده و از ظواهر امر این گونه برمی آید که بناست از همه ظرفیت ها و سلیقه ها در جریان اصلاح طلبی استان استفاده شود.
 در استان خوزستان همواره یکی از منسجم ترین و فعال ترین تشکیلات اصلاح طلبی در سال های گذشته وجود داشته و تا کنون برنامه های متعددی از سوی اصلاح طلبان خوزستان برگزار شده است و به نظر می رسد تشکیلات اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس حضوری فعال و منسجم داشته باشد.