افطار و فوتبال؛ مسئولان ماهشهری به خبرنگاران رحم نکردند!/ نه یکی، نه دوتا، نه سه تا!/ گزارش تصویری + حاشیه نویسی

خورنا – دیدار دوستانه فوتسال بین مسئولان و اصحاب رسانه شهرستان بندر ماهشهر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

به گزارش خورنا به نقل از عصر جنوب، شب گذشته دیدار دوستانه فوتسال بین مسئولان و اصحاب رسانه شهرستان بندر ماهشهر به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد که در پایان با پیروزی قاطع مسئولین شهرستان و با نتیجه ۸ بر ۶ به پایان رسید.

این دیدار به میزبانی مجموعه فرهنگی ورزشی شهر چمران و توسط شهردار چمران با شعار «اعتیاد هرگز و نه به اعتیاد» برگزار شد.

دیدار دوستانه فوتسال بین مسئولان و اصحاب رسانه شهرستان بندر ماهشهر راس ساعت ۱۰:۳۰ با سوت سید جهاد هاشمی و ناصر عبادی آغاز شد و تیم مسئولان در نیمه نخست با یک بازی برتر ۴ بر ۳ به پیروزی رسید.

در نیمه دوم نیز با وجود بازی برتر تیم اصحاب رسانه، ۷ گل دیگر از خط دروازه‌ها گذشت که سهم مسئولان ۴ گل و سهم خبرنگاران نیز ۳ گل بود تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۸ بر ۶ به سود تیم فوتسال مسئولان به پایان برسد.

در این مسابقه برای تیم مسئولان، منصور قمر (فرماندار)، سالم عبادی (معاون فرماندار)، ابراهیم بریحی‌نژاد (شهردار چمران)، سید مهران رفیعی (بخشدار بندر امام)، مهدی امیری‌فر (شورای شهر چمران)، نادر حسن‌نژادیان (شورای شهر چمران)، احمد گاموری (حوزه بسیج چمران)، یوسف مقدم (رئیس شورای شهرستان بندر ماهشهر)، سید هادی موسوی (شورای شهر بندر امام)، یوسف عباسی (کلانتری ۱۵ چمران) و … به میدان رفتد.

۱۳۹۴۰۴۰۹۰۰۰۰۱۱_PhotoL
برای تیم اصحاب رسانه شهرستان بندر ماهشهر نیز، داریوش اصغرزاده (صدا و سیمای خوزستان) غلامرضا حیاتی (خبرگزاری تسنیم)، مرتضی عساکره (صدا و سیمای خوزستان)، فرشاد آل‌ناصر (خبرگزاری فارس و صدا و سیمای خوزستان)، یونس آبادی‌نیا (پایگاه خبری خورنا)، سالار قاسم‌پور (خبرگزاری تسنیم)، علی چاروسایی (پایگاه خبری خورنا)، اسماعیل طرفی (پایگاه خبری عصر جنوب)، مرتضی جعفری (صدا و سیمای خوزستان)، احسان خجسته‌فرد (پایگاه خبری ماهشهر امروز)، احمدرضا جابری (پایگاه خبری ماهشهر نیوز)، عبدرحمان یابری‌محمد(خبرگزاری مهر) بازی کردند.

علی یزدانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، علی بیگدلی بخشدار مرکزی شهرستان بندر ماهشهر و کامران رئیس قنواتی عضو شورای شهر ماهشهر بازیکنان افتخاری تیم اصحاب رسانه این شهرستان بودند.

در این دیدار سید هادی موسوی (۳ گل)، یوسف عباسی (۲ گل)، منصور قمر (۲ گل)، سالم عبادی (یک گل) برای تیم مسئولان گلزنی کردند و علی یزدانی یک گل، علی بیگدلی ۲ گل، احمدرضا جابری ۲ گل و عبدرحمان یابری‌محمد یک گل برای تیم اصحاب رسانه به ثمر رساندند.

 

 

IMG-20150630-WA0006

 

** ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه مراسم نماز در مسجد پارک ارم شهر چمران برگزار شد.

** ساعت ۲۱:۰۰ مراسم افطاری به میزبانی شهرداری چمران و دیدار مسئولین و اهالی رسانه

** حضور شهردار هندیجان و شهردار بندر امام خمینی به عنوان میهمان و به دعوت شهرداری چمران در رستوران پارک ارم از نکات جالب تووجه بود.

** ساعت ۲۲:۰۰ دو تیم به سمت سالن محل برگزاری مسابقه (مجموعه ورزشی شهرداری چمران) حرکت کردند و پس از توزیع لباس های ورزشی، دو تیم مشغول گرم کردن و تمرینات قبل از بازی شدند، در همین حین کری خوانی های جالبی اتفاق افتاد که نشان از جذابیت بازی داشت.

** تیم منتخب اهالی رسانه با شعار “اعتیاد هرگز” و مسئولین با شعار “همدلی و همزبانی” و گرفتن عکس های یادگاری قبل از بازی، مسابقه را آغاز کردند.

** تیم منتخب اهالی رسانه با ترکیب: اصغر زاده، کاظمی نژاد، مهندس یزدانی (مدیرعامل سازمان منطقه ویژه)، غلام رضا حیاتی، فرشاد آلناصر و سرمربی گری مرتضی جعفری وارد میدان شدند.

** تیم مسئولین شهرستان بندر ماهشهر نیز با ترکیب: دکتر منصور قمر (فرماندار)، بنی سعید، مهندس بیگدلی (بخشدار بندر امام خمینی)، احمد گاموری و عباسی وارد میدان شدند.

** در ابتدای مسابقه و با اشتباهات دروازه بان اول منتخب رسانه (غلامرضا حیاتی)، تیم مسئولین توانست دو گل به ثمر برساند.

** پس از دریافت دو گل در ابتدای بازی، سرمربی تیم منتخب اهالی رسانه، دست به تعویض های متعدد زد و مهندس بیگدلی (بخشدار مرکزی بندر ماهشهر) و کامران رئیس قنواتی (عضو شورای اسلامی شهر ماهشهر) وارد میدان شدند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

** تیم مسئولین شهرستان با ورود مهندس سالم عبادی (معاون فرماندار) و موسوی (عضو شورای اسلامی شهر بندر امام) توانست دو گل یگر به ثمر برساند و با نتیجه ۴ بر ۲ پیش بیافتد.

IMG-20150630-WA0003

** پس از فشارهای متعدد تیم مسئولین، اهالی رسانه روی یک ضد حمله و گلزنی مهندس بیگدلی توانست به گل سوم دست یابد.

** از نکات قابل توجه بازی “لایی” فرماندار شهرستان بندر ماهشهر به خبرنگار خبرگزاری فارس بود که قبل از بازی گفته بود حتماً به فرماندار قمر لایی خواهد زد! این حرکت فرماندار با تشویق تماشاگران حاضر در سالن روبرو شد.

** در دقایق پایانی نیمه اول، معاون فرماندار نیز با دریبل فوق العاده زیبا، بازیکن تیم منتخب رسانه را از پیش رو برداشت و با این حرکت تماشاگران را به وجد آورد.

** بازی در نیمه نخست با نتیجه ۴ بر ۳ به سود مسئولین و با سوت سید جهاد هاشمی داور مسابقه پایان یافت.

IMG-20150630-WA0005

** تیم منتخب اهالی رسانه با ترکیب: مهندس یزدانی، رئیس قنواتی، بیگدلی، کاظمی نژاد، بریعیان، خجسته و تیم فوتسال مسئولین با ترکیب: منصور قمر، رفیعی، موسوی، گاموری، بنی سعید و عباسی در نیمه دوم وارد میدان شدند.

** تیم مسئولین با خلق موقعیت های فراوان و استفاده بهتر از موقعیت های خود توانست با گلزنی منصور قمر، سالم عبادی، موسوی و عباسی بازی را با نتیجه هشت بر سه به سود خود پیش ببرد و اختلاف را به ۵ گل برساند.

** تیم منتخب رسانه نیز با تعویض های خود و حضور همه مهاجمان در زمین، سعی به گلزنی و کاهش اختلاف در تعداد گل های خورده داشت.

** در نیمه دوم بازیکنان تیم منتخب اهالی رسانه با فشار روی دروازه تیم مسئولین موفق شدند با گلهای مهندس علی یزدانی، علی بیگدلی و رحمان یابری نتیجه بازی را ۸ بر ۶ و اختلاف را به دو گل برساند.

** پس از به ثمر رساندن گل ششم توسط تیم رسانه، دکتر بریحی نژاد سرمربی تیم مسئولین بارها زمان بازی را به داور مسابقه یادآور شد که این موضوع باعث سردادن شعارهایی از سوی نیمکت تیم حریف خطاب به داور مسابقه شد و صحنه های جالبی را به وجود آورد.

** در دقایق پایانی داور مسابقه با اخراج مرتضی عساکره بازیکن نیمکت نشین تیم منتخب رسانه کار را برای این تیم سخت تر کرد.

** در انتها با سوت داور مسابقه، این دیدار با نتیجه ۸ بر ۶ به سود تیم فوتسال مسئولان پایان یافت.

** یکی از شوخی های جالب پایان مسابقه، ابتکار اهالی رسانه بود که قصد داشتند بازی مسابقه را ۸ بر ۶ به سود خود اعلام کنند! که این موضوع باعث حاشیه هایی جالبی بین بازیکنان دو تیم شد.

** پس از پایان مسابقه بازار عکس های یادگاری و سلفی های اینستاگرامی حسابی گرم بود و با پایان ماجرا با یک عکس دسته جمعی با شعار “نه به اعتیاد” و صمیمیت بین مسئولین و اهالی رسانه شهرستان بندر ماهشهر.

IMG-20150630-WA0016

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رضا از سربندری ها تقلید میکنید مسابقه میگذارید هههههههههههههههههههههههههه
    • محمد یعنی عاشق اون مغز فندوقیتون شدم :))
  • غیر سربندری رضا تو هم بیکاری ها با این حرفات...!!!