گفتگو با خضیر شاوردی، مربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام

خورنا -مهدی چاروسائی خبرنگار ورزشی خورنا در گفتگوی کوتاهی با خضیر شاوردی مربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام، به پای صحبتهای وی نشست که در زیر میخوانید:

خورنا:  لطفا خودتون رو به طور کامل معرفی کنید؟ خضیر شاوردى هستم متولد١٣۵۶و زاده خرمشهر

خورنا:  چی شد که به بسکتبال اومدید واین رشته رو برای فعالیت ورزشی خودتان انتخاب کردید؟ به وسیله دوست بسیار عزیزم جناب آقاى منصور صانعى  به خاطر فیزیکى که داشتم،من را به تمرین پتروشیمى برد.

خورنا: چه کسانی رومشوقان اصلی خودتان در پیشرفت بسکتبالتون میدونید؟ مادرم، و آقا منصور صانعى و آقامسعود صانعى وآقا على برزگر. خورنا ازچه زمانی به مربیگری آمادید وبهترین مقامی که در دوران مربیگری به دست آوردید با چه تیمی بوده است؟ از سال ٨٧ مربیگری خود را با تیم جوانان پتروشیمى بندر امام در لیگ برتر کشورى آغاز کردم و مقام دوم را کسب کردم. مقام سوم قهرمانى ایرانیان در سال ٨٩. پنج دوره قهرمانى جوانان استان و چهار دوره قهرمانى نونهالان استان و سه دوره قهرمانى مینى بسکتبال استان و هفت دوره مربى تیمهای منتخب استان در رده های مختلف .و سه دوره مربیگرى سوپر لیگ که دو دوره قهرمان و یک دوره نائب قهرمان و دو دوره شرکت در غرب آسیا که یک دوره سومى در دهوک عراق و یک دوره مقام نائب قهرمانى در تهران به همراه پتروشیمی بندرامام بوده است

خورنا: کارکردن باجوانترها به عنوان سرمربی چطور است؟ کار کردن با جوانترها سخت است ولى تجربیات خوبى را در کنار آنها کسب میکنم.

خورنا:تلخ ترین خاطره بسکتبالیتون رو میشه بگید؟ مقام نائب قهرمانى لیگ ملى و مقام سومى لیگ برتر سال ٩٣/٩۴که به همراه پتروشیمی بدست آوردیم.

خورنا: شیرین ترین خاطره بسکتبالیتون؟ دو سال قهرمانى پى در پى در لیگ برتربه همراه پتروشیمی بندرامام.

خورنا: چه کسانی رو الگوی خودتان در مربیگری میدونید؟ آقایان مهران حاتمى،مهران شاهین طبع،محسن صادق زاده ، مصطفى هاشمى.

خورنا: حرفتون باجوان های علاقمند بسکتبال؟ یک الگوی مناسب براى خود انتخاب کنند،و با انگیزه زیاد تمرینات خود را ادامه دهند.

خورنا:ودرآخر هر صحبتی دارید بفرمایید؟ با تشکر از جنابعالى که همیشه حامی بسکتبال هستیدوتشکرازاطلاع رسانی خوبتان، و به امید روز های خوب برای بسکتبال استان خوزستان .و به امید حضور شایسته پتروشیمى بندر امام در باشگاه های آسیا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *