پوشش ویژه مراسم « لیالی قدر و روز قدس» از صدا و سیمای مرکز خوزستان

خورنا –مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان از پوشش ویژه مراسم «لیالی قدر و روز قدس» در مرکز و شهرهای مختلف استان خوزستان از صدا و سیمای خوزستان خبر داد.

مسلم رحیمی با اعلام این خبر به خورنا، اظهار کرد: این مرکز برای انعکاس و پوشش گسترده مراسم« شب های قدر» و همچنین «روز جهانی قدس» برای مخاطبان شبکه استانی آمادگی کامل دارد.
وی از پخش ویژه برنامه شب قدر در سومین شب از لیالی قدر از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد، خبر داد و افزود:  این ویژه برنامه تا ساعت ۳ بامداد ادامه خواهد داشت و در آن مراسم احیا، دعای جوشن کبیر و دیگر مناسک مذهبی این شب های مقدس از شبکه استانی برای مخاطبان پخش می شود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به اهمیت روز «جهانی قدس»، گفت: به فرموده امام راحل (ره) «روز قدس روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد»، تصریح کرد: روز قدس روزی است که می بایست به همه ابرقدرت ها هشدار داده شود که اسلام دیگر تحت سیطره آنها نیست و واسطه عمّال خبیث آنها، واقع نخواهد شد.
وی با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام است و مردم غیور و شریف خوزستان همچون سال های گذشته با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهن استکبار خواهند کوبید، تاکید کرد: رسانه استانی از تمام ظرفیت خود برای انعکاس مطلوب و شایسته این راهپیمایی بزرگ مردم استان استفاده خواهد کرد.