برنامه‌ دیدار احزاب با آیت الله هاشمی٬ ناطق و سیدحسن خمینی

خورنا – مدیر اجرایی ستاد هماهنگی برگزاری بزرگداشت هفته احزاب از برنامه‌های این ستاد در هفته احزاب خبر داد.

جمشید ایرانی در گفت‌وگو با ایلنا٬ با اشاره به برنامه تشکل‌ها و احزاب سیاسی٬ در هفته گرامیداشت شهدای هفتم تیر گفت: در مجمع عمومی خانه احزاب ما مباحثی را مطرح کردیم و قرار شد ستادی برای پیگیری برنامه بزرگداشت هفته احزاب تشکیل شود. بر همین اساس  آقایان کمالی، رئوفیان، حکیمی‌پور ، بنده و برخی دوستان عضو این ستاد هستیم. برای این ستاد٬ رییس و مدیر اجرای انتخاب شد که بنده مدیر اجرایی ستاد هماهنگی و پیگیری برگزاری بزرگداشت هفته احزاب هستم.

مدیر اجرایی ستاد هماهنگی و پیگیری برگزاری بزرگداشت هفته احزاب افزود: با برنامه‌ریزی‌های فشرده‌ تلاش کردیم در هفته گرامیداشت احزاب دیدارهایی با سران و شخصیت‌های کشور داشته باشیم؛ در همین راستا امشب با آقای روحانی دیدار خواهیم داشت. در این ضیافت افطاری که در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا و شخصیت‌های سیاسی حضور خواهند داشت.

ایرانی یادآور شد: علاوه بر این روز پنجشنبه در لواسان میهمان حجت‌الاسلام ناطق نوری خواهیم بود. البته این مراسم ضمن گرامیداشت هفته احزاب در واقع بزرگداشت شهدای هفتم تیر است و هر ساله آقای ناطق نوری جهت بزرگداشت شهید عباسعلی ناطق نوری این ضیافت را برپا می‌کند.

وی با بیان اینکه روز جمعه دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا ضمن حضور در مقبره شهدای هفتم تیر در مرقد امام برای ضیافت میهمانی میهمان سیدحسن خمینی خواهند بود، گفت: روز شنبه نیز ضیافت افطاری به میزبانی وزیر کشور در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

ایرانی افزود: روز یکشنبه احزاب اصلاح طلب و اصولگرا ۱۰ صبح با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کرده و برای مراسم افطار میهمان آقای عارف خواهند بود. ما تلاش می کنیم که فعالیت حزبی را به نحو شایسته‌تری در کشور جای بیاندازیم. امسال با توجه به تقارن ماه رمضان با هفته گرامیداشت شهدای هفتم تیر برنامه‌های این ایام را با ضیافت‌های افطاری ادغام کردیم.

مدیر اجرایی ستاد هماهنگی و پیگیری برگزاری بزرگداشت هفته احزاب با بیان خبر دیدار دبیران کل احزاب با برخی مراجع عظام تقلید٬ گفت: طی هفته آینده قرار شده با برخی علما و مراجع تقلید از جمله آیت‌الله شبیری زنجانی، آیت الله مکارم شیرازی، آیت‌الله موسوی اردبیلی٬ آیت الله صافی گلپایگانی و حجت‌الاسلام شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی دیدار داشته باشیم که زمان آن هنوز قطعی نیست٬ اما ضمن این دیدارها٬ گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ایام گرامیداشت هفته احزاب به آنها ارائه خواهد شد.