خبیر از لزوم حمایت ویژه فرمانداران استان خوزستان از اکران فیلم «رستاخیز» گفت

خورنا -معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بر لزوم حمایت ویژه فرمانداران این استان از اکران فیلم «رستاخیز» تاکید کرد.

فرج‌الله خبیر ظهر امروز در نشست ویژه خبری فیلم رستاخیز روایتگر نهضت امام حسین(ع) که با حضور جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان خط مقدم دفاع مقدس بود و به همین دلیل، خسارات جبران ناپذیری را در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی متحمل شد.

وی اضافه کرد: وضعیت سینماهای این استان در دوران پیش از انقلاب به مراتب بهتر از وضعیت آن در دوران پس از انقلاب بوده و همچنان باید تلاش شود تا بتوان این اماکن را احیا کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اکران فیلم رستاخیز تصریح کرد: این فیلم طبق آنچه که احمدرضا درویش کارگردان و نویسنده آن گفته، قرار است همزمان با روز عید فطر اکران شود و در این زمینه همه باید تلاشمان را بکار گیریم.

خبیر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امکانات اکران این فیلم در تمام شهرهای استان خوزستان وجود ندارد، سعی می‌کنیم در شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، بهبهان، شوشتر، اندیمشک، ماهشهر، امیدیه، مسجدسلیمان این فیلم را اکران کنیم.

وی در پایان، از ارسال نامه به فرمانداران سراسر استان و مدیران ادارات ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان در جهت حمایت ویژه برای اکران این فیلم خبر داد.