تاکید فرماندار رامشیر بر تعامل و همکاری ادارات با دادگستری

خورنا –فرماندار رامشیر: دستگاههای اجرایی با تعامل و همکاری در پیشگیری از وقوع جرم با دادگستری همکاری نمایند.

به گزارش خورنا از رامشیر به مناسبت هفته قوه قضاییه  صبح امروز(چهار شنبه) جلسه گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش با حضور فرماندار ،رییس دادگستری ،دادستان و جمعی از مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا فرماندار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲تن از یارانش به بیان ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی پرداخت و  اظهار داشت:بهشتی شهید راه حق وعدالت بود و همه کسانی که با شهید بهشتی آشنا بودند به تقوای او گواهی می‌دهند.

سعید فیوضی با تبریک هفته قوه قضاییه و تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه دادگستری شهرستان تاکید نمود: : مجموعه کار گروهی ،تعامل و همکاری و استفاده از روشهای پیشگیری باعث بهبود عملکرد دادگستری و جلوگیری از بروز چالشها می شود و انتظار می رود دستگاههای اجرایی با تعامل و همکاری در پیشگیری از وقوع جرم با دادگستری همکاری نمایند.

رییس دادگستری شهرستان نیز در ادامه با تبریک هفته قضاییه گزارشی از اقدامات دادگستری شهرستان ارائه نمود و اظهار داشت:محدودیت مکان ، امکانات و کادر اداری یکی از دغدغه های اصلی دادگستری شهرستان در چند سال اخیر بود که خوشبختانه با رایزنی ها و پیگیری های فراوان توانستیم با استقرار در ساختمان جدید دادگستری آنها را تا حدودی برطرف نماییم.

فتح الله نعمتی با اشاره به مشکل اطاله دادرسی در دادگاهها تصریح نمود: با مدیریت و تدابیر صورت گرفته  فرایند دادرسی در دادگاههای شهرستان که قبل از این  بیش از دو ماه طول می کشید  به کمتر از یک ماه کاهش یافته است .

در ادامه ،دادستان دادگاههای  عمومی و انقلاب  شهرستان به نوع نگرش به مقوله جرم در شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت  : خوشبختانه با اطلاع رسانی و برگزاری جلسات و حضور در بین اقشار مختلف مردم توانستیم نگاه مردم را نسبت به جرم تغییر دهیم.

سید عبدالله فرخی با بیان اینکه به مناسبت ۷تیر( روز قوه قضاییه ) دیدار مردمی خواهند داشت گفت:حضور در گلزار شهدا،دیدار با خانواده شهدا و جلسه پرسش و پاسخ  از دیگر برنامه هایی است که در هفته قوه قضاییه برگزار خواهد شد.

گفتنی است جهت ارج نهادن به مقام والاى قضاء و قضاوت و تکریم از مقام شامخ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتى اولین مسئول دستگاه قضائى جمهورى اسلامى ایران هفته اول تیر ماه به عنوان هفته قوه قضائیه به تصویب شورای فرهنگ عمومی رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *