فرماندار هفتکل:

۸ دهیاری جدید به هفتکل افزود شد/ مسئولین در شبکه های اجتماعی به مردم یأس و ناامیدی ندهند/ اگر متوجه شویم مدیری به نفع یا علیه کاندیدی اقدامی کند برخورد می کنیم

خورنا – بیرانوند اظهار داشت: در تلاش هستیم پایگاه امداد و نجات جنوب کشور در شهرستان هفتکل مستقر شود که در این خصوص همکاری های اداره آموزش و پرورش و هلال احمر را می طلبد.

 

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، محسن بیراوند فرماندار هفتکل در جلسه شورای ادارای این شهرستان گفت: ۸ دهیاری جدید به شهرستان هفتکل افزود شد که شامل ۷ دهیاری در بخش رغیوه و یک دهیاری در بخش مرکزی می باشند که تا پیش از این شهرستان هفتکل ۱۰ دهیاری بیشتر نداشت.
بیرانوند ادامه داد: دهیاری های تاثیر بسازی در تخصیص بودجه های شهرستان ها دارند و با افزایش دهیاری ها، بودجه شهرستان نیز افزایش می باشد و می توانیم بهتر و بیشتر به شهروندان عزیز هفتکلی خدمت کنیم.

 

وی افزود: مسئولین در شبکه های اجتماعی به مردم یأس و ناامیدی ندهند و به مردم امیدواری بدهند و وظیفه داریم که به مردم امید بدهیم.
ایشان گفت: علی رغم کمبود بودجه نسبت به سالهای قبل، اما شهرستان هفتکل مسیر رو به رشدی را دارد طی می کند و این از همت شما مدیران دلسوز است.

 

فرماندار هفتکل ادامه داد: اگر متوجه بشویم مدیری به نفع یا علیه کاندیدی اقدامی انجام دهد برخورد می کنیم، و ما باید عدالت محور باشیم تا انتخابات سالمی داشته باشیم.

 

وی اشت: به عنوان مثال، اینکه بخواهیم بگوییم شاید فلان کاندید در انتخابات مجلس رای بیاورد و ما هم بسمتش برویم تا ایشان هم از ما دفاع کند اشتباه هست و ما هم برخورد می کنیم.
بیرانوند در پایان اظهار داشت: در تلاش هستیم پایگاه امداد و نجات جنوب کشور در شهرستان هفتکل مستقر شود که در این خصوص همکاری های اداره آموزش و پرورش و هلال احمر را می طلبد.

 

 

 

گزارش از: علی عوض نژاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *