فرماندار هفتکل: هاشمی و روحانی جنگ را مدیریت کردند/ پیغام شهدا مختص افرادی خاص نیست/ دین ما یک دین شاد است

خورنا – وی در بحثی دیگر گفت: مسولین نباید بیایند و بگویند ما نسبت به فلان مسئول در دوره قبل اینقدر کار کردیم؛ ما نباید دوره خودمان را با دوره مسئولین قبلی مقایسه کنیم، ما باید این ماه مان را با ما قبلا خودمان مقایسم کنیم و ببینیم نسبت به ماه قبل پیشرفتی داشتیم یا نداشتیم.

 
به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، محسن بیرانوند فرماندار هفتکل صبح روز چهارشنبه ۲۷ خردادماه جاری در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی گفت، گفت: همه ما میدانیم هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی در طول دفاع مقدس جنگ را مدیریت می کردند، و روحانی در آن زمان حکم جانشین هاشمی را داشتند.
وی افزود: امروزه با پیدا شدن شهدای غواص برخی ها میگویند شهدا برای فلان افراد خاصی پیغام دارند اما پیغام شهدا برای افرادی خاص نیست و پیغام شهدا عزت، شهامت و شرافت بوده که برای همه ماست.

 

ایشان افزود: در کنار عزت و شهامتی که شهدا به ما و مملکت ما دادند، تعامل خودمان را هم با دنیا داریم و افتخار ما به شهدایمان است.
بیرانوند در خصوص ماه رمضان گفت: ما خواهشی که داریم این است که اگر کسی روزه نمیگیرد اما روزه خواری نکند و بعضی ها می گویند مردم دیگر مثل قبلا نیستند که این حرف اشتباست مردم مثل قدیم هستند اما شاید اعتقادها کمرنگ شده باشند.
وی ادامه داد: برنامه های شادی برای ماه مبارک رمضان داریم هم در طول ماه هم در پایان آن که همان عید فطر است نیز جشن بزرگی برگزار خواهیم کرد و اگر اداره ای می تواند در طول این ماه به ایتام افطار بدهد ما هم آن اداره را تشویق و حمایت می کنیم.

 

بیرانوند افزود: ما باید کاری کنیم تا همه بفهمند دین ما یک دین شاد است نه دین غمگین و ما باید به مردم شادی بدهیم اما در حد قانون نه اینکه از قانون عبور کنیم.
وی در بحثی دیگر گفت: مسولین نباید بیایند و بگویند ما نسبت به فلان مسئول در دوره قبل اینقدر کار کردیم؛ ما نباید دوره خودمان را با دوره مسئولین قبلی مقایسه کنیم، ما باید این ماه مان را با ما قبلا خودمان مقایسم کنیم و ببینیم نسبت به ماه قبل پیشرفتی داشتیم یا نداشتیم.
فرماندار هفتکل همچنین اظهار داشت: الویت های کاری ما در سال جاری جاده، آب رغیوه و اشتغال است که امسال شاهد همه اینها هستیم و اعتبارات خوبی هم تخمین زده شد و البته بحث عبور یک لاین از جاده اهواز به اصفهان در دورن هفتکل قطعی است.

 

گزارش از: علی عوض نژاد