اداره برق شهرستان بندرماهشهر، برق آموزش و پرورش را قطع کرد! +تصاویر

سهراب قهرمانی – خورنا – در اقدامی عجیب، اداره برق شهرستان بندرماهشهر، برق اداره آموزش و پرورش را به علت بدهی قطع کرد.

به گزارش خبرنگار خورنا از بندرماهشهر، در آستانه ثبت نام سال تحصیلی جدید و در اوج ترافیک کاری اداره برق شهرستان بندر ماهشهر برق آموزش و پروش این شهرستان را بعلت بدهی قطع کرد و اداره آموزش و پرورش را به تعطیلی کشاند که موجی گسترده از نارضایتی مراجعین این اداره را به دنبال داشت.

ریس و پرسنل اداری اداره آموزش و پرورش شهرستان بندر ماهشهر به دلیل گرمی هوا مجبور به پاسخگویی به مراجعین در حیاط اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرماهشهر شده اند.

گفتنی است شرکتهای پتروشیمی در بندرماهشهر هزینه ای چندین میلیاردی را در اختیار مدیریت شهری جهت اجرای پروژه ها قرار داده اند و الزام آور است که از این کمک های میلیاردی، چنین بدهی هایی پرداخت شود تا مهم ترین سیستم اداری شهر دچار مشکل نشود.

IMG-20150623-WA0019 IMG-20150623-WA0021 IMG-20150623-WA0022

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • bahar این معضل نه تنها گریبان اداره آموزش و پرورش بلکه گریبان بسیاری از مدرسه ها را نیز گرفنه است و بسیاری از مدارس نیز با قطعی برق مواجه شده اند و این در حالی است که در سال تحصیلی گذشته مسئولین اداره برق ماهشهر چندین برنامه توجیهی و آموزشی در مدارس داشته که اداره و مدارس با ایشان نهایت همکار را داشتند ولی متاسفانه اداره برق هیچگونه همکاری با مدارس و حتی خود اداره آموزش و پرورش رانداشتند.