مشکل «اینترنت» مردم هندیجان را سردرگم کرده است

خورنا -قطعی مکرر اینترنت شهرستان هندیجان با توجه به نیاز روزمره مردم، مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده است.

حدود چهار ماه است که مردم هندیجان با وجود پرداخت هزینه شارژ سرویس اینترنت خط ADSL خود در طول روز با چراغ قرمز روبرو هستند و تماس با مسئولان شرکت مخابرات استان تاکنون بدون نتیجه مانده، آن هم در زمانی که همه کارها باید از طریق اینترنت انجام شود.

عباس شکاری یکی از شهروندان هندیجانی در همین ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: برای انجام تمام کارها در طول روز باید به کافی نت‌ها مراجعه کنیم و یا اینکه با استفاده از خط اینترنت منزل، کارهای اینترنتی را انجام دهیم که متاسفانه در طول هفته شاید کمتر از سه ساعت وصل باشد!

وی افزود: در بعضی از روزها برای پرداخت حق بیمه خود به‌علت قطع اینترنت ما جریمه می‌خوریم که این اصلا انصاف نیست.

این شهروند هندیجانی اضافه کرد: متاسفانه امکانات منطقه هر سال به جای پیشرفت، عقب گرد می‌کند، هر وقت هم با مرکز ۲۰۲۰ استان تماس گرفته‌ایم در جواب می‌گویند مرکز مخابرات هندیجان مشکل دارد، واقعا نمی‌دانیم این مشکل را چه وقت و چه کسی باید برطرف کند.

*فقط هزینه خرید حق سرویس و ترافیک می‌دهیم

دیگر شهروند هندیجانی اظهار کرد: هر چند وقت ما مبلغی بابت حق سرویس و خرید ترافیک به حساب شرکت مخابرات استان خوزستان واریز می‌کنیم اما از نعمت استفاده از اینترنت محروم هستیم و گوش شنوایی هم در شرکت مخابرات وجود ندارد.

علی شعبانی تصریح کرد: این سوال برای ما وجود دارد که آیا مسئولان مخابرات کشور سراغ رسانه‌ها نمی‌روند که درد دل مردم را بخوانند یا اینکه نسبت به مردم بی‌اهمیت هستند.

*به مسئولان شرکت مخابرات معترضم!

اما در همین ارتباط فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همین شهرستان، در خصوص وضعیت اینترنت اظهار کرد: از بابت وضعیت موجود اینترنت سخت به مسئولان شرکت مخابرات معترض هستم.

احمد جعفری‌نسب گفت: درک می‌کنیم که مردم مشکل دارند و امروزه به واقع بسیاری از امور به دست اینترنت گره‌گشایی می‌شود که این روند کار مردم و بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان را با اختلال مواجه کرده است.

وی بیان کرد: تلاش خودم را برای پیگیری و رفع مشکل مردم شهرستان ادامه خواهم داد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد کجارو سر در گم نکرده؟؟؟هاهاهاهاها