دعوت جوانان و فعالین اجتماعی اندیمشک از مهدی قلی کیانی: منتظر شنیدن صدای خود از تریبون مردم هستیم

خورنا – با توجه به اتمام فرصت قانونی استعفای مسئولین دولتی جمعی از فعالین اجتماعی اندیمشک در جهت دعوت از نیروی جوان و عضو شورای شهر اندیمشک به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی متنی به شرح زیر در اختیار خورنا قرار داده اند:

بیا ﮐﻪ ﺩﺭ ﻓﺮﺍﻕ ﺗﻮ ﭼﺸﻢ ﺍﻣﯿﺪﻭﺍر

ﭼﻮﻥ ﮔﻮﺵ ﺭﻭﺯﻩ ﺩﺍﺭ ﺑﺮ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﮐﺒﺮﺳﺖ

بیا که بیستون فاجعه را فرهادی باید

تا تیشه زند بنیاد تبعیض و انحصار را…

بیا که فریادها در گلویمان بعض گشته است…

بیا که صدای نسل منی،و فریادت از دل من برمیخیزد…

امروز۳۱ خرداد ۹۴ لحظه شماری ما جوانان شهر برای ورود مهدی قلی کیانی صدای سوم،که صدای نسل ماست و می آید تا از پروا مداری مصلحت گونه در زیر ظلم و تبعیض پرده بردارد و دری بگشاید به سوی امید و رهایی.

امروز ذهن ها مشغله دار و دلها منتظر است تا مهدی قلی کیانی استعفای خود را از شورای اسلامی شهر اعلام نموده و وارد عرصه ی انتخابات شود بلکه پس از سالیان سال فضای سیاسی اندیمشک از دوقطب امروز و پیشین انتخاباتی خارج و موجی بنام مردم،برای مردم و با صدای مردم ایجاد کند.

مهدی قلی کیانی جوانی نخبه،متعهد و متخصص به علمی که لازمه ی مجلس امروز است بلکه از تصویت قوانین و طرحهای غیر حقوقی رهایی یافته و با حضورش حق مردم را به ایشان بازگرداند.

مهدی قلی کیانی از خانواده ای دارای وجهه ی اجتماعی برجسته و مردم دار برخاسته که همواره همراه مردم بوده و هماره غمخوار و سنگ صبور دردهای مردم این شهر بوده اند.

جوانی پرشور و پرانرژی که دارای روابط اجتماعی حسنه و مستمر است و خود را هیچگاه جدا از مردم ندانسته و نخواهد دانست،لازمه ی امروز شهرستان است.امروز زمان آن است که فرزند زمان خویش باشیم و اقتضاء زمانه را درک کنیم فرصتی برای باختن نیست و با جوانی که از جنس مردم است به آینده ای روشن بیاندیشیم.

برای توسعه ی همه جانبه ی کشور و داشتن مجلسی پویا که تبلور افکار نو باشد نیاز به شخصی با افکار نو و پویا هستیم،کسی که جوان است و جوان می اندیشد.با مردم است و درد مردم را لمس کرده است.باورمند به دغدغه های انسان امروز که هرگاه سخن از آلام شهر و کشور میشود افسوس از صدایش پیداست.

برای عبور از وضعیت کنونی و رهایی از دوقطبی بودن انتخابات اندیمشک که هردو افکار پوسیده و شبیه به هم دارند و درمانگر هیچ دردی از ما نخواهند بود،و آتیه با این روند برای شهر نمیبینیم،نیاز به ورود شخصی مثل مهدی قلی کیانی است که جوان است و از جنس مردم،دردمند است و دردها را میفهمد و با افکار نو و سرشار از انرژی و پویایی به عرصه انتخابات وارد شود.

ما مردم اندیمشک،خصوصا نسل جوان و مردم دردکشیده ای که تاکنون حقشان ادا نشده با توجه به دعوتهای مکرر برای حضور ایشان در عرصه ی انتخابات لحظه شماری میکنیم.

صدای سوم صدای همه ی ماست و ما همچنان منتظر شنیدن صدای خود از تریبون مردم هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *