تیم ملی والیبال چطور به مرحله بعد صعود می کند؟(+جدول)

خورنا -امروز و از ساعت ۹ شب تیم های ایران و آمریکا در هفته هشتم لیگ جهانی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.دیداری که می تواند نقش مهمی در صعود ایران به مرحله بعد مسابقات بازی کند. ایران باید این بازی را برنده باشد و حداکثر امتیازات را از لهستان هم بگیرد تا برای صعود به مرحله بعد آماده شود.

ایران در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رتبه سوم قراردارد.پیروزی نصفه و نیمه لهستان مقابل روسیه حالا لهستان را ۱۶ امتیازی کرده و ۶ امتیاز جلوتر از ایران قراردارده است. با این تفاوت که ایران یک بازی دیگر فرصت دارد تا فاصله را به ۳ امتیاز برساند.
ایران در صورت پیروزی با تمام امتیازات در بازی امشب، به صعود از گروه بسیار امیدوار می شود. با این همه شاگردان کواچ باید برای صعود باید لهستان را در تهران شکست دهند. پیروزی در دیدار امشب و دو دیدار مقابل لهستان ایران را به امتیاز ۱۹ می رساند. امتیازی که ممکن است تا حدی تکلیف ایران را یکطرفه مشخص کند.
با این همه بازی های هفته یازدهم و دوازدهم هم برای ایران اهمیت بسیار زیادی دارد جایی که لهستان و آمریکا با هم بازی می کنند و ایران و روسیه . ایران اگر بتواند حتی به لهستان نزدیک هم شود می تواند با اما و اگر به صعود از گروه امیدوار باشد. با این حال شرایط بهتر برای ایران صعود بدون دردسر است که ازپیروزی در ۳ بازی آینده حاصل می شود. ایران در صورت پیروزی در ۳ دیدار آینده ۱۹ امتیازی می شود در برابر ۱۶ امتیاز لهستان آن وقت در تهران مقابل روسیه قرار می گیریم در حالی که لهستان باید با آمریکا بازی کند و این به معنی صعود تیم ملی ایران است.

تیم

امتیاز

مسابقات

جزئیات نتایج

ست

پوئن

بازی

برد

باخت

۳
۰

۳
۱

۳
۲

۲
۳

۱
۳

۰
۳

برده

باخته

معدل

برده

باخته

معدل

۱

آمریکا

۱۷

۷

۶

۱

۱

۴

۱

۱

۱۸

۹

۲٫۰۰۰

۶۴۱

۵۷۴

۱٫۱۱۷

۲

لهستان

۱۶

۸

۶

۲

۱

۲

۳

۱

۱

۲۱

۱۴

۱٫۵۰۰

۷۸۹

۷۴۴

۱٫۰۶۰

۳

ایران

۱۰

۷

۳

۴

۲

۱

۱

۳

۱۴

۱۳

۱٫۰۷۷

۶۰۱

۶۰۸

۰٫۹۸۸

۴

روسیه

۲

۸

۰

۸

۲

۳

۳

۷

۲۴

۰٫۲۹۲

۶۴۰

۷۴۵

۰٫۸۵۹