سخنرانی فرماندار در جمع نماز گزاران نماز جمعه رامشیر

خورنا –فرماندار رامشیر در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان رامشیر به تشریح برنامه های این هفته پرداختند.

به گزارش خورنا از رامشیر در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر ،فرماندار در بین صلاتین نماز جمعه برای نماز گزاران سخنرانی نمودند.

سعید فیوضی با اشاره به پنجم تیر ،روز جهانی مبارزه با مواد مخدر تاکید نمود: در هفته جاری برنامه های خاصی در استان و شهرستان رامشیر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن از راههای مختلفی از جمله ورود مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی قصد ضربه زدن به کشور علی الخصوص نسل جوان را دارد گفت:باید هوشیار باشیم و در کنار اقدامات پیشگیرانه ،اقدامات مقابله ای را انجام دهیم.

فیوضی گفت: در امر مبارزه با موادمخدر جمهوری اسلامی ایران همواره پیش قدم بوده و شهدایی نیز در این راه تقدیم کرده است و امیدواریم در هفته مبارزه با مواد مخدر بتوانیم با کمک مردم از فرصت ماه مبارک رمضان برای آگاه سازی جوانان و نوجوانان نهایت بهره را ببریم و نهادهای فرهنگی و سازمانهای مردم نهاد در این زمینه فعال تر اقدام نمایند تا شاهد تغیییرات چشمگیری در امر مبارزه با مواد مخدر باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *