پیام تبریک شهردار و رئیس شورای شهر بندرماهشهر به مناسبت هفته قوه قضائیه

خورنا – شهردار و رئیس شورای شهر بندرماهشهر به مناسبت هفته قوه قضاییه پیام های تبریک جداگانه ای صادر کردند.

پیام رئیس شورای شهر بندرماهشهر به مناسبت هفته قوه قضاییه به شرح زیر است:

هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضای کشور اسلامیمان بویژه تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه. سعی و مجاهدت در جهت حفظ بیت المال و احقاق حقوق مظلومان و بسط و گسترش حق و عدالت خدمت و تلاشی بسیار نیکو، ارزشمند و الهی است که نشان از ذات و صفات حضرت باریتعالی دارد، چرا که ایزد منان خود بزرگترین دادگر و عدلگستر و عادل مطلق می باشد.

قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و سرلوحه قراردادن رهنمودها و منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)     به عنوان رکن اساسی نظام اسلامی، مسئولیت خطیر و  حساسی در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف ایران و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضاییه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امر قضا در شهرستان بندر ماهشهر بویژه دادستان محترم و ریاست محترم دادگستری بندر ماهشهر و همکاران گرانقدرشان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای این عزیزان آرزومندم.

قدرت الله سلطانی
رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر

******
پیام شهردار بندرماهشهر به مناسبت هفته قوه قضاییه به شرح زیر است:

هفتم تیر ماه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی است که خالصانه سعی و تلاش خود را در جهت اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند و پاداشی جز رسیدن به فیض شهادت در راه معبود برای ایشان ارزشمند نبود.

شهید والامقام آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش با نثار خون پاک خویش،  اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

فرا رسیدن هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم تا سعی و تلاش خدمتگذاران بی ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تقدیر و تشکر از سعی و تلاش کارکنان خدوم قوه قضائیه، به ویژه دادستان محترم و ریاست محترم دادگستری شهرستان بندر ماهشهر و همکارات پر تلاششان، توفیق تداوم خدمت این تلاشگران عدالت گستر به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.

غلامحسین کمایی
شهردار بندر ماهشهر