دکتر آقایی: برای انتخابات مجلس در شوشتر و گتوند کاندیدای اصلاح طلب معرفی می کنیم / اظهارات احمد پیکری نشان از شجاعت وی بود

خورنا- یک چهره شاخص اصلاح طلب در مصاحبه با خبرنگار سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر گفت : برای انتخابات مجلس دهم در شوشتر و گتوند کاندیدا معرفی می کنیم .

به گزارش خورنا به نقل از پیک شوشتر، دکتر حسین آقایی افزود : اصلاح طلبان شوشتر و گتوند در انتخابات مجلس دهم حتما با تابلوی اصلاح طلبی در انتخابات ورود می کنند .

وی خاطرنشان کرد : اصلاح طلبان به منظور همگرایی در انتخابات پیش روی که در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود حضور فعال و پرشوری خواهند داشت .

دکتر آقایی تصریح کرد : در فرصت آتی جلسات انتخاباتی اصلاح طلبان برای معرفی کاندیدای خود برگزار خواهد شد و رقیب بداند که اصلاح طلبان در شهرستانهای شوشتر و گتوند کاندیدا دارند .

ایشان اظهار کرد : اظهارات احمد پیکری از کاندیدای احتمالی و اصلاح طلب شوشتر و گتوند در خصوص شباهت اشعار شاهنامه فردوسی با قرآن که گفته بود روایت حماسی شاهنامه فردوسی همان قرآن به زبان فارسی است ، نشان از شجاعت و جسارت وی در بیان اعتقادات خود می باشد .

دکتر حسین آقایی گفت : هر کس حق دارد اعتقادات شخصی خود را بدون واهمه بیان نماید و آقای احمد پیکری از حق آزادی بیان خود استفاده کرده است ./