شهردار آبادان استعفایش را پس میگیرد؟!

خورنا – بنا به اخبار موثقی که از شورای شهر آبادان شنیده شد شیرازی شهردار آبادان در نظر دارد طی فردا یا پس فردا کتبا استعفای خود را پس گرفته و به کار خود ادامه بدهد.

به گزارش خورنا به نقل از نیوز آبادان، در همین رابطه طی تماسی با دکتر عیدانی رییس شورای شهر آبادان از صحت و سقم این خبر جویا شدیم که گفتگوی زیر را ملاحظه می فرمایید:

ـ آقای عیدانی آیا شما بعنوان رییس شورای اسلامی شهر آبادان خبر مربوط به پس گرفتن استعفای آقای شیرازی را تایید می فرمایید؟

ـ با سلام به شهروندان عزیز آبادانی و شما در نیوزآبادان ؛ سید فیاض موسوی رییس شورای شهرستان و عضو شورای شهر آبادان در حضور من و آقای شهبازی فرماندار محترم اعلام کرد شهردار از،استعفایش منصرف شده . بنده هم گفتم مکتوب به شورا وصول نشده ،و صرفا پیامی از سوی خانم سمیرا کردی زاده دیگر عضو شورا که گفته به هیچ وجه دیگر موافق رفتن شهردار نیستم .

ـ پس این احتمال وجود دارد؟

ـمن هم فکر می کنم همین طور باشد.

ـ آیا فردا یکشنبه جلسه فوق العاده بررسی استعفای شهردار برگزار می شود؟

ـما فردا ساعت ۱۱ جلسه داریم اما فوق العاده نیست و جلسه ی عادی شوراست.

ـ اگر شیرازی انصراف خود را از استعفایی که تقدیم شورا کرده بود اعلام کند چه اتفاقی می افتد؟

ـ اتفاقی خاصی رخ نمی دهد و ایشان به کارشان ادامه می دهد ضمن این که اگر شهردار باقی بماند نفع آن برای شهر بیشتره و شهرداری هم از حاشیه سیاسی و برخی کیسه بدستان و افراد سود جو که بدنبال ایجاد چنین شرایطی بودند نجات می یابد.

ـ شنیده بودیم طرحی برای استیضاح ایشان داشته اید.

ـ کار و برنامه ما که به صلاح نظام و شهر و مردم ما است بدون تاثیر از هیچ طیف سیاسی و نظر احساسی دنبال می شود ،والبته بعضی ها که شرایط را بر وفق مراد نمی بینند در فضای مجازی فقط ذهن شما عزیزان را مشغول می کنند .

ـ سوال منو پاسخ ندادید. آیا در صورت ادامه کار آقای شیرازی ؛ طرح استیضاح با توجه به ابهامات مالی که از سوی دکتر جنامی رسانه ای شده بود برقرار خواهد بود؟

ـ استیضاح حق قانونی است و برای کسی که از مسیر انجام درست وظیفه اش خارج می شود باید اجر شود و ممکن است نتیجه نگیرد چون نیاز به اجماع نظر دارد.

ـ از اینکه پاسخگو بودید تشکر می کنم.

– بنده هم از شما و دوستان رسانه ای قدردانی می کنم که با جدیت و حساسیت موضوعات شهر را پیگیری می کنید و این نکته را هم یادآور می شوم که گر استدلال و منطق و مشاوره درستی ازجو عمومی شهر و نخبگان به شخص شهردار محترم منتقل می شود بهتر است همراه تدبر و تعقل و راستی آزمایی باشد و تصمیم بگیرد .چون ایشان همیشه چه برای شهردار شدن و چه برای مجلس رفتن می گویند عده کثیری ازمردم می خواهند وی در کسوت نمایندگی شهر باشد و  دیگر آن که  ما بر اساس نامه ی استعفای ایشان که خطاب به بنده اعلام کرده اند سرپرست مشخص شده و ۱۳ نفر نیز ظاهرا توافق دارند مگر آن که فردا و فرداها دیدگاه ها عوض بشود.