برگزاری همایش به پیشواز رمضان در رامشیر

خورنا – صبح پنج شنبه( ۲۸/۰۳/۹۴) همایش  به پیشواز ماه رمضان  باحضور امام جمعه ، فرماندار ، مسئولین محلی و اقشار مختلف مردم در مسجد امام خمینی (ره)شهرستان برگزار شد.

فرماندار در این همایش ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، از ابتکار استاندار در برگزاری این همایش  و همچنین نگاه ویژه استاندار در خصوص انتخاب این شهرستان در میان دیگر شهرستانهای استان در خصوص افتتاح جامعه القران  تشکر نمود.

سعید فیوضی گفت :اصناف و بازاریان در این ماه مبارک از گران فروشی خودداری نمایندو در صورت امکان اجناس خویش را با تخفیف مناسب عرضه نمایند.

 وی خطاب به مسئولین محلی متذکر شدند که از دادن افطاری های غیر ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم هزینه ها ی مربوطه را به کمیته امداد و بهزیستی با هدف کمک به افراد تحت پوشش این ادارا انجام دهند.

سید طالب موسوی امام جمعه رامشیر نیز در ادامه ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم باشکوه از استاندار به دلیل تاکید به اجرای همایش  به پیشواز ماه مبارک رمضان تشکر نمود و اظهار داشت :از طرف مردم خداجوی رامشیر از استاندار خوزستان بابت ابتکار برگزاری این همایش و سعی و تلاش ایشان جهت اعتلای فرهنگی استان خوزستان تشکر و قدردانی می نماییم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *