موج تغییرات در خوزستان از فرمانداران به سمت مدیران سرازیر می شود

خورنا – موج تغییرات در خوزستان در حال حاضر در بین فرمانداران به صورت آرام در حرکت است ولی باتوجه به شنیده ها از منابع آگاه احتمال تغییر سه مدیر دولت قبل نیز در میان این امواج به گوش می رسد.

باتوجه به صحبت های مطرح شده مبنی بر تغییر برخی مدیران دولت گذشته استاندار خوزستان در یکی از مصاحبه های خود گفته بود که تغییرات با شیب کمی پیش می رود و چند روز پیش بود که با تغییر فرماندار دشت آزادگان شنیده ها به واقعیت نزدیکتر شد و مجیدی پور که از بدنه استانداری خوزستان بود سکان هدایت فرمانداری دشت آزادگان را به دست گرفت.

در روزهای اخیر نیز در هیاهوی استعفای دو مدیر استانداری خوزستان برای حضور در انتخابات مجلس، حکم یک فرماندار و دو سرپرست فرمانداری نیز از سوی مقتدایی صادر شد.

حکم انتصاب فرماندار شهرستان ایذه از سوی وزیر کشور صادر شد. در این حکم آقای آقاجان علی خانی پور (معاون سابق فرمانداری شهرکرد)  به عنوان فرماندار شهرستان ایذه منصوب شد.

همچنین طی احکامی استاندار خوزستان آقایان گودرز ترکی زاده و لطیف حیایی اهوازی (معاون سابق فرمانداری خرمشهر) را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان های لالی و باغملک منصوب کرد.

اکنون پس از این تغییرات به این نتیجه می رسیم که در خوزستان موج تغییرات در بین فرمانداران در حرکت است ولی باتوجه به شنیده ها در این بین سه مدیر دولت قبل نیز که مدتهاست صحبت تغییر آن ها بر سر زبان است به احتمال زیاد گزینه های بعدی برای تغییر می باشند که شاید در این هفته نیز شاهد انتصاب های جدید باشیم.