بخش سوم/ شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه شوشتر-گتوند رای می دهید ؟

خورنا زمان برای کاندیدا به سرعت می گذرد و همه کاندیدا تنها چند ماه دیگر فرصت دارند تا خود را در بین مردم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه معرفی نمایند .

سرنوشت فعالیت انتخاباتی همه کاندیدا چند ماه دیگر مشخص می شود و از بین همه کاندیدای انتخابات مجلس تنها یک نفر می تواند کرسی نمایندگی مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند را به دست بگیرد .

اخبار رسیده نیز حاکی است که همه کاندیدا فعالیت انتخاباتی خود را در شوشتر و گتوند تشدید نموده اند و کاندیدا به سرعت در حال سبقت گرفتن از یکدیگر برای پیروزی در انتخابات می باشند .

در گزارش زیر مردم با صراحت و شفافیت موضع خود را نسبت به کاندیدای این دوره از انتخابات مجلس بیان نموده اند .

خبرنگار سایت خبری – تحلیلی پیک شوشتر در بخش سوم این گزارش به میان مردم در بازار و سطح شهر رفت و با این پرسش که ” شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس رای می دهید ؟ ” گزارش اختصاصی تهیه نموده است که این گزارش تقدیم حضور مردم قرار می گیرد :

آقای محمودی در پاسخ به پرسش که شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات مجلس رای می دهید ؟ گفت : من هنوز اطلاعات دقیقی از کاندیدای انتخابات مجلس ندارم و فعلا دارم اخبار انتخابات را در سایت پیک شوشتر می خوانم . با بعضی از کاندیدا در پیک شوشتر آشنا شده ام و بیشتر از این نمی دانم .

علیرضا صادق زاده هم گفت : من که از برنامه های این کاندیدا هیچ اطلاعی ندارم و نمی دانم برای شوشتر و گتوند چه برنامه های عمرانی و زیربنایی دارند .

محمود علیپور می گوید : من مخالف کاندیدایی هستم که ادعا می کنند از بالا آمده اند و به مردم می گویند که کاندیدای نظام هستند . این چه حرفیه ؟ مگر بقیه کاندیدا مورد تایید نظام نیستند که این آقایان ادعا می کنند از بالا آمده اند ؟

رضا محبوبی هم به خبرنگار پیک شوشتر می گوید : من به کاندیدایی رای می دهم که برای رفع عقب ماندگیهای شهرهای شوشتر و گتوند برنامه داشته باشد و کاندیدای من در این دوره از نسل جوان است .

شهروندی که خود را منجزی معرفی می نماید با صراحت به پرسش می گوید : من در این دوره نه به سادات ابراهیمی رای می دهم و نه به سردار گیلانی . من به دنبال یک کاندیدای بهتری هستم که فعلا در حال تحقیق و جستجو بین کاندیدای جدید هستم .

نادر سبحانی هم می گوید : از بین کاندیدای دوره قبل به هیچکدام آنها رای نمی دهم چون آنها امتحان خود را خوب پس ندادند . باید این دوره به کاندیدایی رای داد که قوی تر از کاندیدای دوره های قبلی باشد .

خانم پیروند هم با شفافیت می گوید : بنویسید من نه به سادات ابراهیمی رای می دهم و نه به خرم دل و نه گیلانی . هنوز نمی دانم باید به چه کسی رای بدهم چون با بقیه کاندیدا هم آشنا نیستم ولی سعی می کنم به یک کاندیدای دیگری به غیر از اینها رای بدهم .

خانم سهرابی که همراه خانم پیروند در بازار بود اینگونه پاسخ پرسش خبرنگار ما را داد : من از شما خبرنگار و سایت پیک شوشتر انتظار دارم که زودتر بقیه کاندیدا را به ما مردم معرفی کنید تا بیشتر با آنها آشنا بشویم چون من به پیک شوشتر خیلی اعتماد دارم و همیشه اخبار کاندیدای انتخابات را در پیک شوشتر می خوانم .

آقای رضایی هم در پاسخ به پرسش که شما به کدامیک از کاندیدای انتخابات رای می دهید ؟ گفت : کسی که می خواهد کاندیدا بشود اول باید بگوید که چه برنامه ایی برای جوانان شوشتر و گتوند دارد زیرا می خواهد بعدا نماینده مردم شوشتر و گتوند بشود . به نظر من کاندیدایی خوب است که بتواند مشکل بیکاری ، مسکن و ازدواج جوانان شوشتر و گتوند را حل کند .