دستگاه‌های اجرایی هندیجان تابستان بانشاطی را برای جوانان رقم بزنند

خورنا – وهاب شیرعلی : امیرعلی توسلی در حاشیه جلسه اوقات فراغت جوانان، در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در هندیجان اظهار کرد: جوانان بعد از چند ماه تحصیل وارد فصل تابستان شده و باید با برنامه‌ریزی مطلوب سعی در پر کردن اوقات بیکاری آنان داشته باشیم.
وی افزود: در همین راستا ادارات و سازمان‌های متولی باید اقدامات فرهنگی را طوری برنامه‌ریزی کنند و هر چقدر که می‌توانند در این عرصه فعالیت کنند تا جوانان از این برنامه‌ها نهایت استفاده و لذت را ببرند.
معاون فرماندار هندیجان اضافه کرد: ساعت‌های بیکاری جوانان بدون برنامه و آینده‌نگری باید پر شود و از تمام ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را ببریم.
توسلی خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم یک برنامه‌ریزی جامع برای فصل اوقات فراغت جوانان بکنیم و مسئله را در حد آمار و ارقام بدانیم آسیب جدی و جبران‌ناپذیر به فرزندان و آینده‌سازان این مملکت وارد می‌کنیم که به همین دلیل در این زمینه تمام ادارات باید دخیل باشند.
وی در ادامه متذکر شد: از چند سال گذشته مقام معظم رهبری مرتبا در خصوص تهاجم فرهنگی به مسئولان به‌ ویژه سازمان‌های فرهنگی هشدارهای لازم را داده، پس ما باید این هشدارها را جدی بگیریم تا از ناحیه فرهنگی ضربه‌ای به قشر آینده‌ساز ایران اسلامی وارد نشود.
معاون فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن که ممکن است از هر دری وارد شود باید در چهار زمینه برنامه‌ریزی کرد و در مقابل دشمنان قسم خورده باید ما نیز هوشیار باشیم چون دشمن از هر جای خالی نهایت استفاده را برای منحرف کردن نسل جوان ما می‌برد.
توسلی با اشاره به امکانات موجود در سطح ادارات شهرستان، اجرای برنامه‌ها در زمینه ورزش، فرهنگی و هنری، امور گردشگری و سفرهای زیارتی و آموزش‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه این نوجوانان و جوانان به صورت یک امانت در اختیار ما هستند و چشم امید اولیای دانش‌آموزان نیز به ما مسئولان است.
وی بیان کرد: باید بخش خصوصی نیز در زمینه پر کردن اوقات فراغت وارد عمل شود و کمک کند زیرا این جوانان سرمایه‌های آینده نظام اسلامی هستند.
معاون فرماندار هندیجان در پایان به مسئولان دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: باید تابستانی با نشاط را برای قشر نوجوان و جوان شهرستان به‌وجود آوریم.