واکنش احمدی‌نژاد به سوالی درباره انتخابات مجلس

خورنا -محمود احمدی‌نژاد سوال پرسیدن درباره لیست انتخاباتی مجلس شورای اسلامی را کوچک می‌داند.

محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور پیشین ایران که روز چهارشنبه در مراسم ختم همسر محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم در مسجد نور شرکت کرده بود در بدو ورود با خیل خبرنگاران مواجه شد ولی ترجیح داد برای خروج از درب دیگر مسجد خارج شود.

وی در حالی که با مردمی که دور او را گرفته بودند خوش و بش می‌کرد در مواجهه با خبرنگار سیاسی ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخابات آینده مجلس لیست خواهید داد با خنده اظهار کرد: عجب سوال کوچکی پرسیدید.

احمدی‌نژاد پس از این پاسخ و پس از این‌که با چند تن از مردم عکس سلفی گرفت همراه با مجتبی هاشمی ثمره و علی‌اکبر جوانفکر مسجد نور را ترک کرد. این پاسخ محمود احمدی‌نژاد می‌تواند این سوال را در ذهن ایجاد کند که او انتخابات مجلس شورای اسلامی را کوچک می‌داند و به دنبال اهداف بلندتری از جمله انتخابات ریاست جمهوری است! شاید به همین دلیل باشد که تعدادی از نزدیکان و استانداران او که در جلسات دفتر ولنجک احمدی‌نژاد شرکت می‌کنند در گفت‌وگو با ایسنا برگزاری این جلسات را برای انتخابات مجلس تکذیب کردند. از طرفی تعدادی از وزرای پیشین محمود احمدی‌نژاد اخیرا با حضور در محل سابق حزب جمهوری اسلامی جبهه جدیدی را به عنوان جبهه یکتا راه‌اندازی کردند.

البته سید محمد حسینی از اعضای هیات موسس این جبهه در گفت‌وگو با ایسنا، هرگونه ارتباط تشکیلاتی جبهه یکتا با محمود احمدی نژاد را تکذیب کرد و از طرفی چند تن از اعضای هیات موسس این جبهه فعلا فعالیت‌های این جبهه را مختص انتخابات مجلس نمی‌دانند.

حال با توجه به پاسخ محمود احمدی‌نژاد که لیست دادن برای انتخابات مجلس را کوچک می‌داند و آغاز فعالیت‌های انتخاباتی جبهه یکتا، آیا به نظر نمی‌رسد که احمدی‌نژاد و وزرایش کار تشکیلاتی خود را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری به صورت چراغ خاموش آغاز کرده‌اند یا این‌که همچنان باید منتظر شگفتی‌های جدیدی از سوی احمدی‌نژاد باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد فکر میکنی چرا اینهمه دروغ پراکنی و تبلیغات مجازی علیه تیم روحانی شروع شده؟ برادر احمدی نژاد حتی با یک انتخابات مهندسی شده ی دیگه، باز هم نمیتونه به قدرت برگرده.