جوابیه رسمی به خبر «بی توجهی مناطق نفتخیز جنوب به سرنوشت نفت مسجدسلیمان»

خورنا – شرکت نفت مسجدسلیمان، به خبر «بی توجهی مناطق نفتخیز جنوب به سرنوشت نفت مسجدسلیمان» جوابیه ای صادر کرد.

مدیر مسئول محترم سایت خبری خوز نیوز

با سلام

عطف به انتشار خبری با عنوان ” اعتراض جلیلی به مدیرعامل مسجدسلیمانی مناطق نفتخیز / به سرنوشت نفت مسجدسلیمان تا این حد بی تفاوت نباشید ” با کد خبری ۹۰۶۰۷ لازم است توضیحاتی را جهت آگاهی حضرتعالی و خوانندگان گرامی آن سایت خبری ارائه نماید .

۱- بدنبال سقوط تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته یک ، دکتر جلیلی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزیر محترم نفت درخواست نمودند شرایط خریداری و واگذاری امتیاز فولاد نوین به نفت مسجدسلیمان فراهم گردد . وزیر محترم نیز در هامش این نامه عنوان داشتند ” شورای ورزش ، با حضور آقای جلیلی بررسی و تصمیم گیری شود ”  از آنجایی که جلسه شورای عالی ورزش وزارت نفت هر ۱۴ روز یکبار تشکیل می شود این موضوع در اولین جلسه که در آن اعضای هیأت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان از سوی مناطق نفتخیز جنوب  نیز حضور داشتند مطرح و نمایندگان مناطق نفتخیز جنوب با ارایه دلایل و توجیهات فراوان بر این درخواست اصرار و تأکید نمودند . یادآوری می نماید هرگونه فعالیت و هزینه از سوی این شرکت و سایر  شرکتهای دولتی به لحاظ قانونی و براساس تبصره ذیل ماده ۱۳ قانون برنامه پنجم توسعه
در ورزش حرفه ای و قهرمانی ممنوع و غیر قانونی می باشد لذا لازم است نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جهت رفع این محدودیت اقدامات لازم را بعمل آورد  .

۲- بدنبال راهیابی تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر در سال گذشته  و عدم موافقت سازمان لیگ برتر با برگزاری مسابقات خانگی این تیم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی ، هیأت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز با بسیج کلیه امکانات و نیروهای خود طی یک اقدام جهادی و بی سابقه در مدت زمان کمتر از ۱۱۰ روز کلیه نواقص مطرح شده در این استادیوم را برطرف و امکان حضور تیم نفت در این شهر را فراهم آورد . همچنین با تعریف و تصویب پروژه ای با تغییرکاربری یکی از اماکن با استفاده از توانمندی و منابع داخلی شرایط اسکان این تیم را در مدت زمان کوتاهی آماده نمود . از طرفی تأمین سرویس های رفت و برگشت و ارائه خدمات جانبی به تیم نفت از دیگر تسهیلاتی بود که توسط مدیریت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب جهت ترویج روحیه نشاط و شادابی در این شهر صورت گرفت .

با توجه به توضیحات مطروحه بالا ( پیگیری تشکیل جلسه شورای ورزش وزارت نفت و حضور نمایندگان مناطق نفتخیز در این شورا و دفاع موثر آنان – انجام اقدامات لازم جهت فراهم نمودن شرایط برگزاری مسابقات در شهر مسجدسلیمان و … ) ، نشان دهنده توجه و اهتمام مناطق نفتخیز جنوب در حمایت از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می باشد .