رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک:

طرح « همای رحمت » در اندیمشک اجرا می شود

خورنا -رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: با هدف تامین نیازهای اقشار محروم شهرستان طرح « همای رحمت » در اندیمشک اجرا می شود.

علی قلاوند در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک، اظهار داشت: با هدف تامین نیازهای اقشار محروم شهرستان طرح « همای رحمت » در اندیمشک توسط بخش های مختلف جمعیت هلال احمر اجرا می شود.

وی گفت: به همین منظور جلسه هماهنگی طرح همای رحمت با حضور خیرین داوطلب صبح امروز در محل جمعیت شهرستان برگزار شد و راهکارهای اجرای مطلوب این طرح مورد برسی قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: این جلسه با حضور مسئول واحد داوطلبان و خیرین داوطلب در جمعیت هلال احمر شهرستان به منظور جمع آوری کمک های خیرین نوع دوست جهت یاری رساندن به نیازمندان و رفع نیازهای بخش های محروم اندیمشک در ماه مبارک رمضان تشکیل گردیده است.

وی افزود: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر اندیمشک با برپایی سفره های افطاری و توزیع سبد کالا در ماه مبارک رمضان به افراد نیازمند طرح همای رحمت در شهرستان را برگزار می کنند.

قلاوند بیان کرد: برای اجرای این طرح از افراد خیر و نیکوکار شهری از طبقات مختلف اجتماعی در جهت شرکت در طرح همای رحمت دعوت به عمل آمده است.

وی گفت: این طرح در ایام مبارک ماه رمضان و در تمامی بخش های شهری و روستایی شهرستان اجرا و برگزار می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک عنوان کرد: ماه رمضان فرصت و تجلی رفع نیازمندی های اقشار محروم و نیازمند جامعه متناسب با نیازهای فردی و عمومی با توجه به تاکید شرعی و اسلامی است و می تواند در گسترش مشارکت عمومی و رفع محرومیت های هم نوع اثرات مثبت و شایسته ای داشته باشد.

انتهای پیام/