تیم فوتسال بانوان هندیجان تشکیل می شود

یونس عبادی- خورنا -نایب رئیس هیات فوتبال شهرستان هندیجان گفت: تیم فوتسال بانوان هندیجان تشکیل میشود.

نادیا شهبازی سرمربی و نایب رئیس بانوان هیت فوتبال هندیجان در گفتگو با بونس عبادی خبرنگار ورزشی خورنا  اظهارکرد: با کمک و مساعدت مسولان و نگرش مناسبی که در ورزش بانوان سراغ داریم، سعی خواهیم کرد از این پس شاهد حضور تیم فوتسال بانوان شهرستان هندیجان در رقابتها باشیم.

وی با اشاره به استقبال بانوان هندیجانی عنوان کرد: تمرینات خود را تازه آغاز کرده ایم و درحال فعالیت و اطلاع رسانی هستیم  که نیاز به تبلیغات و حمایت بیشتری از سوی مسولان مرتبط داریم.

نایب رئیس بانوان هیت فوتبال  هندیجان تصریح کرد:درمجموع باید فضا را به گونه ای فراهم کنیم تا آنچه که هدفمان است برسیم.اگرفضا درهرعرصه ای فراهم شود بدون شک به ایده ال های خود خواهیم رسید.

شهبازی با بیان اینکه در حال تلاش هستیم تا استعدادهای بانوان هندیجانی را شناسایی کنیم افزود: بانوان فوتبالیست هندیجانی دارای استعدادهای بالایی هستند و قصد داریم در ابتدای امر محدودیتی درخصوص رده های سنی نداشته باشیم و همه رده ها را آموزش بدهیم.

وی ادامه داد: به آینده این رشته ورزشی در شهرستان خوش بین هستم و معتقدم باید به جوانان مستعد بهاء داده شود تا زمینه ای برای کشف استعدادهای نهفته و ناشناخته شهرستان فراهم شود.

نایب رئیس بانوان هیت فوتبال  هندیجان همچنین عنوان کرد: از مسولان شهرستان و اداره ورزش و جوانان انتظار می رود دراجرای برنامه های ورزشی همگام و پشتیبان بانوان ورزشکار این شهر باشند.

شهبازی  درپایان ضمن تشکر از هیأت فوتبال هندیجان متذکرشد:. به آینده فوتسال بانوان شهرستان  امیدوار هستم و  دراین راه از هیچ حمایتی برای رشد و موفقیت بانوان دریغ  نخواهیم کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دلسوز اقایان محترم اعضای هیات فوتبال شهرستان هندیجان ایا حکومت شما دیکتاتوری است اگر لطف کنید این هیت را ترک کنیدو بگذارید یک انسان کار بلد بجای شما سکان فوتبال هندیجان را به دست بگیرد الان نزدیک به ده سال است که در این هیات حضور دارید دوره رییس جمهوری هم اینقدر طول نمیدهد لدا ما فوتبال دوستان شهرستان هندیجان تقاضا داریم رسما از کار خودتان استعفا داید و ادمهای با تجربه تر جای شما بنشینند تا شاید دوباره فوتبال هندیجان راه بیافتد. چرا جوانان ما فوتبال را دیگر دوست ندارند چرا زمان اسماعیل شکاری و نظارات که ریاست فوتبال را برعهده داشتند جوانان پرشور و با انگیزه به زمین چمن فوتبال بازی میکردند
  • هندیجانی چرا باید فوتبال اقایان بهمین راحتی به نابودی کشیده شود اقایان هیات فوتبال لذا خواهشمندیم این هیات را ترک کنید تا فوتبال به نابودی کشیده نشده است