پیکر شهید کجباف در شوشتر به خاک سپرده شد

خورنا – امروز با حضور باشکوه مردم شوشتر و سراسر استان خوزستان، پیکر شهید کجباف که در سوریه شهید شده بود، در این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه مردم شوشتر و سایر شهرهای خوزستان پیکر شهید مدافع حرم، هادی کجباف را تشییع کردند تا زادگاه این شهد شاهد وداعی تاریخی با این شهید باشد.

آیت الله موسوی سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز با حضور در این مراسم بر پیکر این شهید نماز خواند و سپس با حضور جمعیت مشتاق، پیکر شهید هادی کجباف به خاک سپرده شد.

در این مراسم جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، فرماندار، امام جمعه، تعدادی از نمایندگان مجلس و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

همچنین مراسم بزرگداشت این شهید والامقام پنجشنبه با نوحه سرایی حاج صادق آهنگران در بقعه متبرکه ی امام زاده عبدالله شوشتر برگزار می شود.

دیروز نیز مراسم تشییعی برای این شهید در شهرستان های اهواز و باوی برگزار شده بود که مردم به خصوص عشایر این منطقه استقبال بی نظیری از این مراسم داشتند.

هادی کجباف ظهر روز یکشنبه ۳۰ فروردین در عملیاتی در منطقه «بصر الحریر» استان درعا به دست تروریست های تکفیری داعش به مقام شهادت نائل شد.

شهید کجباف از نخستین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حریم اهل البیت(ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و با تلاش وصف ناپذیرش ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *