به مناسبت رمضان، محیطی سرشار از نشاط و معنویت در بندرماهشهر ایجاد کنیم

خورنا -قنواتیان گفت: امیدوارم در این ماه پر برکت، ضمن خدمت صادقانه و عالمانه به ولی نعمتان خود، محیطی سرشار از نشاط و معنویت در شهر بندرماهشهر ایجاد کنیم.

مدیر فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر گفت: رمضان ، ماه شکوه روح و شکیب تن ، ماه موسم رویش گل های ایثار و فداکاری در بوستان مومنان ، ماه نزول باران غفران الهی بر کویر دل های گناه آلود ، ماه شکستن بت های نفس و سجده عشق بر درگاه عاشق و معشوق آفرین نامتناهی ، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی ، ماه گشایش درهای رحمت الهی و ماه باعظمت و پرفضیلتی است که مصاحبت و همنشینی با آن مایه شعف و امید و دل بریدن از آن سخت و طاقت فرسا است .

احمدی قنواتیان اظهار داشت: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا ، ماه میعاد و هنگامه یاد ، ماه نزول قرآن را به همکاران ارجمند،وخانواده های محترم  که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی گفت: برخورداری درک صحیح از ماه مبارک رمضان که روزهایش بهترین روزها و شب هایش بهترین شبها و ساعاتش بهترین ساعات است ، زمینه به دست آوردن مواهب و برکات الهی و عطایای ربانی را فراهم می‌نماید و در سایه این درک و فهم و شناخت است که نقش بی‌بدیل و آثار و فواید آن آشکار می‌شود.

مدیر فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی شهرداری بیان داشت: امیداورم همگی از سفره پربرکت فیوضات در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و  ضمن خدمت صادقانه و عالمانه به ولی نعمتان خود، محیطی سرشار از نشاط و معنویت در شهر ایجاد کنیم.

قنواتیان گفت: در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می‌نمایم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *