برگزاری همایش «به پیشواز ماه رمضان» در رامشیر

خورنا – فرماندار رامشیر: در راستای اجرای برنامه های شاخص استان خوزستان  برای ماه مبارک رمضان همایش  <<به پیشواز ماه رمضان >>  پنج شنبه در رامشیر برگزار می گردد.

به گزارش خورنا از رامشیر صبح امروز (سه شنبه)   جلسه  ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با موضوع برنامه های شاخص ماه مبارک رمضان با حضور امام جمعه ،فرماندار و اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این جلسه با تبریک پیشاپیش ماه  مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۵ شهید غواص اظهار داشت:پرداختن به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و می توانیم با الگو سازی مناسب تشویق به رعایت این فریضه الهی نماییم.

سعید فیوضی گفت:در راستای اجرای برنامه های شاخص استان خوزستان  برای ماه مبارک رمضان همایش  <<به پیشواز ماه رمضان >> همزمان با سراسر استان  در روز پنج شنبه مورخ ۲۸/۰۳/۹۴  در ساعت ۱۱ صبح در مسجد امام خمینی (ره)شهرستان برگزار می گردد و انتظار می رود شهروندان رامشیری با حضور پرشور دراین مراسم شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه در طول ماه رمضان برنامه های متنوعی در شهرستان رامشیر  برگزار می گردد تاکید نمود:ادارات و نهادها با آذین بندی و فضا سازی مناسب در برگزاری هر چه با شکوه تر این برنامه ها همکاری نمایند.

در ابتدای جلسه امام جمعه شهرستان رامشیر نیز با تبریک پیشا پیش ماه رمضان به بیان فضایل این ماه پرداختند و تصریح نمودند :اهل ایمان برای شروع ماه رمضان روز شماری می کنندو اهمیت این ماه  به روزه گرفتن آن می باشد و تلاوت قران و دیگر عبادتها در این ماه  دارای اجر مضاعف می باشد.

سید طالب موسوی با اشاره به اینکه راههای هدایت کاملا مشخص شده است گفت:بالاترین درجه ایمان تقواست و ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که با روزه گرفتن و دوری از محرمات به تقوای الهی برسیم.

گفتنی است که مراسم جمع خوانی قران از دیگر برنامه هایی است که در روز چهارم رمضان در شهرستان رامشیر برگزار می گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *