حمله چاپلوسان و حامیان دکتر جلیلی به مسئول دفترش در هفتکل

خورنا – چاپلوسان و عده ی محدودی از حامیان اسماعیل جلیلی که مدتیست به هر طریقی سعی می کنند خود را به وی نزدیک کنند، این بار بدلیل عدم باجدهی مسئول دفتر دکتر جلیلی به آنها، به وی حمله ور شدند.

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، این چاپلوسان که عده ی انگشت شماری بیش نیستند، از نبی اله لطفی مسئول دفتر نماینده مردم هفتکل در مجلس شورای اسلامی توقع دارند که مثل خودشان در هر جایی بدون دلیل یا با دلیل به امر خیر چاپلوسی بپردازند.

این افراد که هدفی جز رسیدن به اهداف شخصی خود ندارند، سعی می کنند نبی اله لطفی که شخص بسیار با شرافت و انسان دوست (نه وطن فروش) که همیشه بطور دلسوزانه پیگیر مطالبات و درخواست های شهروندان از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می باشد را مورد حمله خود قرار دهند.

فرمانده توپخانه حمله به لطفی کسی است که قالباً همه مردم وی را می شناسند وی ایشان با شخصیت های مستعار، این عملیات ها را انجام میدهد.

این خبرگزاری از نشر شفاف تر این موضوع خودداری نموده زیرا همه مردم آشنایی کاملی با وی دارند و نیازی به تجزیه و تحلیل بیشتر این خبر نیست.

در پایان امید است که سرهنگ امیرعلی قندعلی مسئول دفتر اسماعیل جلیلی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا به این شایعات و حملات ناموفق این چاپلوسان پایان دهد.

 

گزارش از: علی عوض نژاد