مسابقات جام رمضان در هفتکل برگزار می گردد

خورنا – دبیر هیئت فوتبال هفتکل از برگزاری مسابقات فوتسال در این شهرستان خبر داد.

 

 

به گزارش خورنا، ساسان احمدپور در گفتگو با خبرگزاری ندای هفتکل، ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان اعلام داشت: مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در سه رده برگزار می شود.

 

 

ایشان تصریح کرد: ثبت نام برای ادارات و مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج آزاد می باشد اما بر اساس تصمیمات گرفته شده این هیئت هزینه ثبت نام برای شرکت تیم های ادارای ۳۵۰ هزار تومان و برای پایگاههای بسیج و مساجد ۳۰۰ هزار تومان تصویب شد.

 

 

وی ادامه داد: تیم های که قصد شرکت در این دوره از مسابقات را دارند یه نفر را به عنوان نماینده تیم به همراه نامه از سوی مجموعه مربوطه به این هیئت معرفی نمایند.

 

 

دبیر هیئت فوتبال هفتکل افزود: در همین خصوص جلسه ای ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۲۶ خردادماه جاری در استادیوم ورزشی ۲۲ بهمن شهرستان هفتکل در برگزار می گردد.

 

 

احمدپور همچنین افزود: مسابقات باشگاهی در رده سنی بزرگسالان و نونهالان نیز برگزار می شود که هزینه ورودی آن ۳۰۰ هزار تومان مصوب شد و در جلسه ای در ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۲۶ خردادماه جاری با حضور نمایندگان تیم هایی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند در دفتر هیئت فوتبال شهرستان هفتکل در استادیوم ورزشی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

گفتگو از: علی عوض نژاد