خداحافظی احمدی با آب هفتکل/ موسوی رئیس جدید اداره آبفا شهری شد

خورنا – سید علیمراد موسوی از کارمندان بومی اداره آبفا شهری شهرستان هفتکل، عهده دار ریاست این اداره شد.

 

 

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، طی جلسه ای ظهر روز گذشته در اداره آبفای شهری هفتکل، رئیس جدید اداره آبفا شهری این شهرستان منصوب شد.

 

 

در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بسیار مطلوب فریدون احمدی طی چند سال اخیر، سیدعلیمراد موسوی از کارمندان بومی اداره آبفا شهری هفتکل به عنوان ریاست این اداره انتصاب شد.

 

 

اگر چه  احمدی هیچگاه در انجام وظایت خود کوتاهی نمی کرد و چهره محبوبی نسبت به دیگر مسئولین در بین مردم و شهروندان داشت، اما با انتصاب یک مدیر بومی و شایسته جای رفتن احمدی در بین مردم پر شد.

 

 

خبرگزاری ندای هفتکل طی دو سال اخیر (۹۲ و ۹۳) در پایان هر سال نظرسنجی هایی با عنوان «از کدام مسئول رضایت بیشتری دارید» را در صحفات سایت خود منتشر کرد که اتمام هر دو نظرسنجی فریدون احمدی رئیس وقت اداره آبفای شهری  هفتکل با کسب بیشترین رای در صدر این نظرسنجی قرار گرفت.

 

 

احمدی، که یک مدیر غیربومی بود اما به جرات میتوان گفت از برخی مدیران بومی نیز برای خدمت به هفتکل بیشتر تلاش میکرد و ارتباط گرمی با همه سلیقه ها و مجموعه ها اعم از فرهنگی، هنری، ورزشی و.. داشت.

 

 

خبرهای رسیده حاکی از این دارد که فریدون احمدی طی چند روز آینده به عنوان رئیس یکی از اداره آبفا شهرستانهای استان خوزستان منصوب می گردد.

 

 

خبرگزاری ندای هفتکل ضمن تبریک به سیدعلیمراد موسوی به عنوان ریاست جدید اداره آبفا شهری هفتکل  موفقیت و سربلندی ایشان را در سنگر جدید از خداوند متعال آرزو دارد.

 

 

 

گزارش از: علی عوض نژاد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *