اسماعیل جلیلی: یک باند از جاده اهواز _ اصفهان از درون هفتکل عبور می کند

خورنا – نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا از عبور یک لاین از جاده اهواز به اصفهان از درون شهرستان هفتکل خبر داد.

 

 

به گزارش خورنا به نقل از خبرگزاری ندای هفتکل، جشن بزرگ اعیاد شعبانیه شامگاه سه شنبه ۱۷ خردادماه در بخش رغیوه شهرستان هفتکل برگزار شد.

این جشن با حضور نماینده مردم هفتکل در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار هفتکل و جمعی از مسئولین محلی و مردم شهرستان هفتکل برگزار گردید.

اسماعیل جلیلی در بخشی از سخنرانی خود در این جشن از عبور یک لاین جاده اهواز _ اصفهان از دورن شهرستان هفتکل خبر داد.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان هفتکل نیز شب گذشته ضمن تأکید این خبر گفت: این جاده با پیگیری های متعدد و همکاری و مساعدت نماینده مردم هفتکل در مجلس شورای اسلامی و البته با حساسیت و خواست عمومی مردم هفتکل بوده است.

بیرانوند ادامه داد: در این خصوص در حال رایزنی جهت چگونگی انجام این مسیر با شهرداری و اداره راه و شهرسازی هستیم تا ان شاالله با کارشناسی خوب، بهترین تصمیم جهت توسعه شهرستان هفتکل گرفته شود.

شنیده های خبرگزاری ندای هفتکل حاکی بر این است که اگر جاده کنونی (جنب پمپ بنرین) عبور کند معضلات و مشکلاتی برای دانش آموزان در مسیر مدارس خواهند داشت، و همین دلیل به نبال یک مسیر جدید می باشند که احتمالاً از پایین  سپاه پاسداران عبور کند.

همچنین در ادامه شنیده ایم جاده جدیدی که قرار است از پایین سپاه پاسداران هفتکل جهت عبور جاده اهواز _ اصفهان ساخته شود تا پایان امسال به بهره برداری میرسد.

 

 

گزارش از: علی عوض نژاد